نشریه ایتالیایی داغ دل مردم ایران را تازه کرد؛ آقای مخبر کجایی؟

در صورتی که ۸۰درصد مردم واکسینه شوند می‌توان برای مصونیت امیدوار بود و با ماسک‌ها وداع کرد…در ایران این عدد حدود ۶۰ میلیون نفر است!

به گزارش تازه‌نیوز  نشریه معتبر ایل جورناله چاپ ایتالیا با بررسی روند بیماری کرونا، درباره ماه‌های پیش‌رو بعد از پایان تابستان گزارشی منتشر کرده است. در این گزارش با عنوان “پیش بینی در خصوص کووید: «پس از تابستان چه اتفاقی خواهد افتاد؟” آمده است:
ماتئو باستّی، متخصص بیماری های عفونی از کلینیک بیماری های عفونی بیمارستان سان مارتینو شهر جنوا توضیح داده که تا چند ماه دیگر به لطف واکسیناسیون، خطر به حداقل خواهد رسید. وی همچنین اذعان داشت که معتقد است که بهار آینده می تواند با ماسک ها وداع گفت.

وی گفت که چنانچه تا ماه اکتبر ۸۰ درصد مردم کشور مصونیت پیدا کنند باز هم به طور کامل در امنیت نخواهیم بود لیکن می توانیم به مصاف یک پاییز و زمستان خوب برویم. وی شرح داد که هنوز افرادی خواهند بود که مجبور به بستری در بیمارستان شوند و نیز افرادی که متأسفانه جان خود را از دست خواهند داد. ولی خطر به حداقل خواهد رسید.

وی در خصوص روند کارزار واکسیناسیون در ایتالیا نیز گفته تا ۲۰ روز دیگر از هر سه ایتالیایی دو نفر کاملاً مصون خواهند بود. ما تا امروز کار بزرگی انجام داده ایم.

وی گفته که ما از آلمان و فرانسه جلوتر هستیم زیرا در عرض ۵ ماه در مقایسه با سایر کشورها موفق به پر کردن یک خلاء بزرگ شده ایم. البته برای رسیدن به وضعیت عادی هنوز راهی بس طولانی در پیش داریم لیکن نشانه هایی وجود دارند که باعث امیدواری می شوند. زمانی که از هر ۱۰ ایتالیایی در بدن ۹ نفر پادتن ایجاد شده باشد، روشن است که ویروس ضعیف خواهد شد و تبدیل به ویروسی مانند سایر ویروس ها خواهد شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.