واکنش وزیر به اعتراضات: مسئول تأمین زمین برای پرسپولیس نیستم!

وزیر ورزش در واکنش به مشکلات پرسپولیس گفت: اینکه جوری منعکس می کنند که دنیا به پایان رسیده، خیر به این شکل نیست.

به گزارش تازه نیوز، هواداران پرسپولیس شنبه مقابل مجلس تجمع کردند و خواستار حل شدن مشکلات باشگاه‌شان و همچنین بازگشت یحیی گل‌محمدی شدند. پرسپولیسی‌ها وزیر ورزش را عامل اصلی مشکلات تیم محبوب‌شان می‌دانند و بیشترین انتقاد را به او دارند. در همین خصوص حمید سجادی گفت: «این باشگاه مشکلاتی دارد. تازه دیروز به من مشکل زمین آنها را منعکس کردند. من وزیر ورزش هستم اما مسئول تأمین زمین که نیستم اما اگر به بن‌بست بخورند، من حاضرم زمین آنها را نیز تأمین کنم. اگر یک مدیرعامل نتواند یک زمین هم تأمین کند، این امتیاز خوبی نیست. اگر کاری از دست ما بربیاید، انجام می‌دهیم.»

وی در مورد استعفای صدری گفت: «دلایل استعفای او را من می‌دانم و اگر لازم باشد، می‌گویم. وقتی در فضای مجازی استعفا دادند، مجبور شدیم آن را قبول کنیم وگرنه بنا نبود به این زودی این اتفاق رخ دهد. سعی می‌کردیم روال باشگاه طی شود. به دنبال منابعی هستیم که به زودی به باشگاه تزریق شود. اینکه جوری منعکس می‌کنند که دنیا به پایان رسیده، خیر به این شکل نیست. به تیم جدید هیئت‌مدیره اعتماد کنید. این تیم تقویت خواهد شد.»

سجادی در خصوص استعفای بیژن ذوالفقارنسب از هیئت‌مدیره پرسپولیس نیز بیان کرد: «هیچ‌کس نمی‌تواند شایستگی‌های او را نادیده بگیرد. او چند روز پس از انتخابش در هیئت‌مدیره در نامه‌ای محرمانه استعفایش را به دست من رساند و ما در حال بررسی این موضوع هستیم. به زودی قبل از اعزام شدن به چین برای بازی‌های زمستانی، با او صحبت می‌کنم و اگر قصدش ماندن نباشد، به طور حتم با این استعفا موافقت می‌کنیم.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.