دنا پلاس مدل ۱۴۰۰ در یک تصادف تا موتور جمع شد، ولی ایربگ آن باز نشد!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی به تصادف دو خودروی دنا پلاس مدل ۱۴۰۰ و لندکروز در محور رشت به تهران اشاره کرد و گفت: دناپلاس بر اثر این تصادف تا موتور جمع شده اما کیسه هوای آن باز نشده بود.

به گزارش تازه نیوز، سردار هادیان‌فر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی درباره امنیت خودروهای داخلی با اشاره به یک حادثه تصادف بین خودروی دناپلاس مدل ۱۴۰۰ و لندکروز در محور رشت به تهران اظهار کرد: خودروی دناپلاس بر اثر این تصادف تا موتور جمع شده بود اما کیسه هوا باز نشد! این مساله یک بحث جدی است که در شورای عالی نیز رئیس‌جمهوری تاکید داشت بحث ایمنی را در سال ۱۴۰۱ در دستور کار قرار دهیم.

او خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی شده سازمان‌ها و شرکت‌های خودروساز را دعوت کنیم و اشکالات خودروهایشان را به آن‌ها تفهیم کنیم و صورت‌جلسه تنظیم شود و در راستای برطرف کردن آن‌ها گام بردارند چرا که ما قوانین خوبی داریم اما نظارت‌ها خوب نیست و باید اشکالات درست شود و گرنه باید جلوی شماره‌گذاری را بگیریم.

به نقل از ایلنا، هادیان‌فر درباره توقیف خودروها در سفرهای نوروزی هم گفت: تعداد خودروهای توقیف‌شده حدود ۱۶هزار خودرو بود که به دلیل همراهی خانواده‌هایشان توقیف یک تا سه ساعته شدند، اما ۴۶۰۰ خودرو توقیف کامل شده و تا اطلاع بعدی در توقیف می‌مانند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از رانندگان خواست که قوانین را رعایت کنند تا در تعطیلات نوروزی و حتی سال جدید شاهد کاهش تصادفات باشیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.