نقشه میهمان برای سرقت از صاحبخانه

زن میهمان که با خوراندن داروی خواب آور به اعضای یک خانواده با همدستی مردی جوان طلا و اموال با ارزش آنها را سرقت کرده بود دستگیر شد.

به گزارش تازه‌نیوز، سرهنگ کامیار چهری، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: با مراجعه اعضای یک خانواده به پلیس مشخص شد که نیمه شب سیزدهم فروردین امسال سارقی به خانه‌ای در یکی از روستا‌های شهرستان خنداب وارد شده و اقدام به سرقت مقادیری طلا از زن صاحبخانه و میهمانان کرده است.

به نقل از ایران، وی با اشاره به بررسی مأموران و احتمال دست داشتن یکی از افراد حاضر در منزل با سارق تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس، فرد مظنون که یکی از خانم‌های میهمان بود شناسایی و به پلیس آگاهی شهرستان احضار شد و در اظهارات خود بیان داشت: شب حادثه میهمان این خانواده بودم که با خوراندن قرص خواب آور داخل نوشیدنی به حاضران وقتی آنها به خواب رفتند پنجره خانه را باز گذاشتم و همدستم نیمه‌های شب با ورود به خانه اقدام به سرقت ۱۳ حلقه النگوی طلا، دستبند و گردنبند طلا و یکدستگاه گوشی هوشمند تلفن همراه کرد. این مقام انتظامی با بیان اینکه سارق نیز در عملیات تخصصی پلیس به دام افتاد، افزود: طلا‌ها و گوشی تلفن همراه سرقت شده کشف و تحویل مالباختگان شده و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.