چرا کسی با دیجی کالا برخورد نمی‌کند؟

دیجی کالا در تمام روزهای سه سال اخیر اهرم رسمیت بخشیدن به گرانی کالاها بود به ویژه در بخش اقلام وارداتی.

به گزارش تازه‌نیوز، رفتارهای پرنوسان فروشگاه بزرگ دیجی‌کالا در ایام متفاوت سال، واکنش منفی بسیاری از مردم را در پی داشته. میلاد شیراوند در یادداشتی در مکتوبات نوشت: دیجی کالا در تمام روزهای سه سال اخیر اهرم رسمیت بخشیدن به گرانی کالاها بود به ویژه در بخش اقلام وارداتی. 

کافی بود از فروشنده خرد کف خیابان بپرسی که چرا گران کردی؟ جواب میداد قیمت دی جی کالا را ببین.

‏در التهابات ارزی سال ۹۷ به ماجرای پرونده ارزهای دولتی برای واردات موبایل ورود کردم. یکی از شرکت هایی که دلار ۴۲۰۰ تومانی می گرفت اما به نرخ دلار ۱۰ هزار تومانی گوشی ها را می فروخت از طریق دی جی کالا فروش قابل توجهی داشت.

‏سایت دیجی کالا پس از گزارشم، نام فروشنده آیفون ۹ میلیونی را تغییر داد و چند ساعت بعد فروش گوشی را متوقف کرد و نوشت موجودی نداریم!

‏داتیس امرتات از دریافت کنندگان ‎ارز دولتی در سایت خود دی جی کالا را عامل فروش آنلاین گوشی های آیفون معرفی کرده بود، که در پی خبر جماران،نام دیجی کالا را ناشیانه از سایتش حذف کرد.

‏ تمام افرادی که در گزارشم نام بردم از ۵ تا ۱۲ سال حبس گرفتند اما خبری از دیجی کالا دردادگاه ها نبود.روند قیمت گذاری دی جی کالا به بهانه پلیسی بودن در بسیاری از موارد دیگر هم ادامه پیدا کرد اما هیچ کس مورد بازخواستش قرار نداد.

حالا دیجی کالا با سیگنال گرفتن بازار در خصوص عدم ادامه التهابات ارزِی، گزارش داده که انتخابات امریکا تاثیری ندارد و وضع همین است که هست. نوش جانتان. اما روزی خواهد رسید که همه باید به سوال ها پاسخ بدهیم!

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.