فروش بیش از ۳میلیون دلاری آثار هنری جانی دپ تنها در چند ساعت! +تصاویر

تابلوهای نقاشی جانی دپ به قیمت ۳/۵ میلیون دلار فروش رفت.

به گزارش تازه‌نیوز، در حالی که مشکلات حقوق جانی دپ با امبر هرد همچنان ادامه دارد اولین مجموعه آثار هنری او، تنها چند ساعت پس از اعلام فروش به قیمت ۳.۶ میلیون دلار فروخته شد. این بازیگر ۵۹ ساله، مجموعه ای از ۷۸۰ اثر را منتشر کرد که در عرض چند ساعت در روز پنجشنبه فروش رفت. تابلوهای تکی به قیمت ۴,۸۰۰ دلار و مجموعه کامل چهار تصویرش به قیمت ۱۸,۰۰۰ دلار فروخته شد.
مجموعه او با محوریت «دوستان و قهرمانان» بود که شامل آثاری در سبک پاپ آرت باب دیلن، کیت ریچاردز، الیزابت تیلور و آل پاچینو بود. او این تصاویر را بر اساس افرادی که به خوبی می شناسد و از آنها الهام گرفته است، ترسیم کرده است. او این قطعات را به عنوان هر نشانه ای که بازتابی صمیمی از شخصیت آن ها در چشم جانی است، توصیف می کند؛ تصویری از اینکه چگونه خود را به او نشان داده اند. این مجموعه «پاپ آرت با احساس» نیز نامیده می‌شود.

تابلوهای نقاشی جانی دپ

جانی دپ در مورد فروش آثار هنری خود گفت: «من همیشه از هنر برای بیان احساساتم و تأمل در مورد کسانی که برایم مهم هستند، مانند خانواده، دوستان و افرادی که تحسینشان می کنم، استفاده کرده ام. نقاشی های من زندگی ام را احاطه کرده اند، اما همیشه آنها را برای خودم نگه می داشتم و خودم را محدود می کردم. هیچ کس نباید خود را محدود کند». ستاره مجموعه فیلم های محبوب دزدان دریایی کارائیب در اینستاگرام خود از فروش این مجموعه خبر داد و باعث شد این مجموعه ظرف چند ساعت به فروش برسد.
تابلوهای نقاشی جانی دپ
این فروش موفقیت آمیز، پس از اعلام غرامت ۱۰.۳۵ میلیون دلاری ای که امبر هرد باید پس از صدور حکم دادگاه شکایت جانی دپ علیه او بپردازد، اتفاق افتاد.  اما امبر هرد چند هفته پس از صدور آن، درخواست لغو این حکم را داد. امبر با این استدلال که یکی از اعضای هیئت منصفه این پرونده واجد شرایط حضور در دادگاه نبوده است، آن محاکمه را غیرقانونی خواند.

تابلوهای نقاشی جانی دپ

گفته می‌شود که پس از طلاق آنها، جانی دپ دچار آشفتگی مالی شده و بخش بزرگی از دارایی قابل توجه خود را فروخته است. در سال ۲۰۱۶، او عمارت ونیزی چهار طبقه ۱۳ میلیون دلاری خود را که مشرف به کانال بزرگ ونیز بود، به قیمت ۱۰.۸ میلیون دلار برای فروش گذاشت. در سال ۲۰۱۷ آخرین پنت هاوس خود در لس آنجلس، که ۱۰.۸۸ میلیون دلار خریده بود، حدود ۲ میلیون دلار زیر قیمت فروخت.

منبع: روزیاتو

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.