ورود سامانه بارشی به کشور/ هواشناسی ایران امروز شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: امروز افزایش دما در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل و روز یکشنبه کاهش دما در این مناطق رخ خواهد داد.

به گزارش تازه‌نیوز، صادق ضیائیان گفت: امروز در ارتفاعات استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و کرمان، ارتفاعات مرکزی البرز و شمال سیستان و بلوچستان بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی روز یکشنبه در شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، ارتفاعات کرمان، شمال سیستان و بلوچستان و شرق خراسان جنوبی بارش پراکنده را شاهد خواهیم بود.

به نقل از باشگاه خبرنگاران، او می‌گوید: از بعد از ظهر دوشنبه سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور خواهد شد و سه‌شنبه شمال غرب، غرب و جنوب غرب بارانی می‌شود.

او گفت: از دو روز آینده در شمال غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور وزش باد نسبتا شدید خواهد شد که در مناطق مستعد سبب خیزش گرد و خاک می‌شود.

ضیائیان اظهار کرد: امروز افزایش دما در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل و روز یکشنبه کاهش دما در این مناطق رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.