اولین واکنش‌ها به «اوپنهایمر» کریستوفر نولان: کیلین مورفی شگفت انگیز است!

‍پس از برگزاری مراسم افتتاحیه در چند کشور لحظاتی پیش از آغاز اعتصاب انجمن بازیگران، حالا اولین واکنش‌های منتقدان مختلف درباره فیلم «اوپنهایمر» کریستوفر نولان منتشر شده است. واکنش‌هایی که اکثر مثبت هستند و فیلم را یکی از شانس‌های اصلی فصل جوایز امسال دانسته‌اند.

به گزارش تازه‌نیوز، بیلگه ابیری منتقد سایت ولچر در توئیتی فیلم را خارق العاده دانست و نوشت:«با ریتمی بی وقفه، و جزئیاتی دیوانه کنند، این درام ظریف تاریخی دائم می‌سازد و می‌سازد و می‌سازد تا جایی که نولان ضربه آخر را به دیدنی‌ترین و نابودکننده ترین شکل ممکن وارد می‌کند.»

به نقل از سینما دیلی، لیندی بار منتقد آسوشیتدپرس این فیلم سه ساعته را اینطور خواند:«یک دستاورد دیدنی، فیلمی پر از حقیقت، اقتباسی دقیق و داستانگویی نوآورانه با بازی‌های ظریف و جذاب. این اثر یک درام جدی فلسفی و بزرگسالانه است که به قدر دانکرک جذاب و هیجان انگیز است.»کنت توران منتقد ال ای تایم این فیلم را تحسین‌برانگیزترین فیلم نولان تاکنون خواند و جاشوا هارویتز منتقد ام‌تی وی در توئیتی نوشت:«کیلین مورفی نقشی را گرفته که لایقش بوده. و همچنین عاشق بازی داونی جونیر شدم. این فیلمی هست که توجه شما را به خود طلب می‌کند.»

مت متیوم جانشین سردبیر سایت توتال فیلم در توئیتی نوشته:«فیلم نولان من را حیرت زده کرد. فیلم مطالعه شخصیتی در بزرگترین ابعاد موجود است، با بازی برجسته از کیلین مورفی!»

نیک دسملین سردبیر امپایر هم در توئیتی نوشت:«اوپنهامیر مثل یک هیولای غران در یک فیلم است. با اینکه بیشترش در آزمایشگاه می‌گذرد اما حسش شبیه ادیسه‌ای به سوی جهنم است. کیلین مورفی دیدنی است و نولان در کمال قدرت خود به سر می‌برد:  یک پیروزی بسیار تاریک در سینما!»

کریستین نیولند منتقد بی بی سی هم در توئیتی نوشت:«کیلین مورفی واقعا اینجا بسیار عالی است. او در سطحی از شکنندگی و در عین حال آگاهی ترسناک و شجاعتی لجوجانه بازی می کند. اجرای بسیار پیچیده برای سوژه‌ای که لایق این حد از پیچیدگی است.»

کریستوفر نولان خود از این تاثیر بر مردم آگاه هست و اخیرا در گفتگویی با وایرد گفته:«برخی مردم از سینما کاملا نابودشده بیرون می‌آیند. آنها نمی‌توانند صحبت کنند. منظورم این است که المانی از ترس در تاریخ این سوژه هست که هنوز وجود دارد.اما عشق به شخصیت‌ها، عشق به روابط، این قوی‌ترین اثری هست که من تا به حال ساخته ام.»

اوپنهامیر قرار است روز 21 جولای به صورت گسترده در سینماهای جهان اکران شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.