بارش سنگین باران در تهران؛ طوفان در راه است؟

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران طی سه روز آینده و وزش باد شدید خبر داد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی آسمان استان تهران، طی امروز (۳۱ اردیبهشت) قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات افزایش ابر در پاره‌ای نقاط به‌ویژه ارتفاعات گاهی رگبار باران و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود. در نیمه جنوبی و بخش‌های غربی در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با احتمال خیزش موقت گرد و خاک مورد انتظار است.

از سه شنبه تا پنجشنبه (۱ تا ۳ خرداد) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی در سطح استان آسمان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و بارش تگرگ در پاره‌ای نواحی دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید:

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( اول خردادماه) کمی ابری تا قسمتی ابری، وزش باد، در بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۲ خردادماه) نیمه ابری، وزش باد در بعضی ساعت‌ها، افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.