کینه‌ورزی مجری صداوسیما علیه پزشکیان؛ توهین آشکار باید تمام شود! +ویدئو

به تازگی مجری میزگردهای انتخاباتی که در آن دوران با پزشکیان وارد چالش شده بود در برنامه‌ای تازه ظاهرا به پزشکیان تاخته است.

به گزارش تازه‌نیوز، برترین‌ها نوشت: به تازگی مجری میزگردهای انتخاباتی که در آن دوران با پزشکیان وارد چالش شده بود در برنامه‌ای متفاوت، ظاهرا به پزشکیان تاخته. در بخشی از این برنامه ارجاع به جمله جنجالی پزشکیان درباره آمریکا: “ما با آمریکا هم برادریم!” به مذاق خیلی از دوستان خوش نیامده و واکنش‌ها به آنتن تلویزیون رسیده. ظاهرا هم شرم‌شان می‌آید او را رئیس‌جمهور مملکت خود بپندارند. برخی می‌گویند او انتقام روزهای ابتدایی تابستان را گرفته. برخی هم می‌گویند که ویدئو تقطیع شده. خلاصه این چندثانیه دعوایی اساسی بین کاربران به راه انداخته. با ما همراه باشید.

تشنج رخ داده در میزگرد پزشکیان و نقش خسروی

پیشتر حسین دلیر در عصرایران درباره نقش خسروی به عنوان مجری در حواشی میزگرد جنجالی پزشکیان نوشته بود: مجری و عوامل این میزگرد با خاموش کردن میکروفن فردی که مورد اتهام واقع شده، اصل بی‌طرفی رسانه‌ای را نقض کردند. درحالی‌که کارشناس مهاجم به‌راحتی اتهام خود را شرح داد؛ به بهانه پایان جدل پینگ‌پونگی از پاسخ طرف مقابل –مدافع- جلوگیری شد. پسندیده‌تر بود در پایان این تهاجم کلامی با پرسش‌های شخصی‌سازی شده، از سوی مجری و اتاق فرمان به کارشناس تذکر جدی داده می‌شد. این‌گونه توپ در زمین مدافعان بود و از تشنج جلوگیری می‌شد. در شبی که یک مشاور انتخاباتی رفتاری «بد» داشت، دیگرانی هم بودند که «بدتر» از او عمل کردند.

اجرای یک میزگرد انتخاباتی در ساحت فرابخشی فرهنگ؛ بیش از سرهم‌بندی واژه‌های آهنگین و پرطمطراق به مجری مبتکر و جسور نیاز دارد. محمدجعفر خسروی و دیگر مجری‌ها، مامور به اجرای دقیق پروتکل‌ها و سیاست‌گذاری‌ها هستند و بر آن‌ها خرده‌ای نیست. مدیران فرادست با مجریان در مدار، کاری می‌کنند که مجبور به ارائه‌ای باسمه‌ای و کاریکاتوری از هنر اجرا شوند. افرادی باشند که همه‌ی توان و تجربه‌شان صرف تذکر وقت و رعایت نوبت گردد.

شاید وقت پوست‌اندازی فرا رسیده

به هر حال قالب مجریان صداوسیما در دستکم سه سال گذشته از یک طیف و جریان خاص بوده. همان‌هایی که دائما با زبانی برنده، کارشان حمله و تخریب بوده و با انتشار توئیت‌های بعضا بی‌ادبانه، مردم را از آغوش تلویزیون دور کردند. به هر حال مشت هم نمونه خروار است. کسی که در مقام مجری تلاش کند تا مقابل تفکری که دست‌کم در انتخابات اخیر به مردم نزدیک‌تر بود بایستد نمی‌تواند پل آشتی مردم با رسانه ملی باشد.

از همین رو شاید بهتر باشد مدیران ارشد سازمان صداوسیما با تبیین استراتژی‌های به‌روزتر به مردم نزدیک شوند و از حجم سنگین ایدئولوگ بودن فاصله بگیرند. هر چه که باشد تلویزیون به واسطه مخاطبش ارزش پیدا می‌کند و اگر به آمارهای یک سال اخیر هم رجوع کنند متوجه می‌شوند که تلویزیون به چه اوضاع نابسامانی دچار شده است!

کاربران چه گفتند؟

بهنام درباره این ویدئو نوشت: تعجب نکنید که این آقا، چرا امروز به صحبت‌های مهمان برنامه پر و بال داد! او از دوره انتخابات از پزشکیان به خاطر تذکری که دریافت کرده بود، دل‌چرکین است.

فرامرز در پاسخ نوشت: پروبال نداد باز اون مهمون مقداری سرپوشیده گفت ولی این مجری ظاهرا شیک و سه تیغ عمدآ به رئیس‌جمهور محبوب ما وملت ایران توهین کرد.

رضا هم معتقد است: این آقا در دوره انتخابات یک سویه قضاوت کرد اینم از الان که از حسادت خودشو نتونست نگه داره.

کاربری به نام فاطمه لواسانی کمی خشمگین شده: ویدئو رو تقطیع کردید که صداوسیما رو بزنید ولی این مردم باهوش‌تر از این حرفا هستند. جنبه انتقاد داشته باشید.

اما احسان: اعتراض به تقطیع , تحریف توسط تفکری که سال‌ها خودش کارش همین بوده کمی خنده‌دار است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.