سیدمحمد خاتمی: دولت جدی از حادثه تلخ معدن طبس درس بگیرد

سید محمد خاتمی با تسلیت حادثه معدن طبس نوشت: طبیعی است که نه تنها تقصیر که حتی سهل‌انگاری در چنین مواردی قابل توجیه و تحمل نیست و باید به طور کلی اشکالات مدیریتی و فنی که در این موارد هست به جد بررسی و برطرف شود.

به گزارش تازه‌نیوز، متن پیام سید محمد خاتمی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آنچه در طبس عزیز و پر افتخار و در معدن آن پیش آمد سخت دردآفرین و تاب سوز بود. عده‌ی زیادی از هموطنان عزیز و خدمتگزاران سخت کوش مردم در این سانحه جان خود را از دست دادند و عده‌ی فراوان دیگر دچار آسیب‌های سخت جسمی و روحی شدند و انبوهی از خانواده های محترم در سوگ عزیزان یا نگرانی آسیب دیدن جسمی و روحی آنان تلخی و درد را در عمق جان خود احساس کردند.

من این مصیبت بزرگ را به ملت شریف ایران بخصوص مردم بزرگوار طبس و جامعه کارگری کشور تسلیت عرض می کنم و از خداوند منان برای درگذشتگان آمرزش و رحمت و برای آسیب‌دیدگان شفا و بهبودی و برای بازماندگان معزز صبر و اجر طلب می کنم.

طبیعی است که نه تنها تقصیر که حتی سهل‌انگاری در چنین مواردی قابل توجیه و تحمل نیست و باید به طور کلی اشکالات مدیریتی و فنی که در این موارد هست به جد بررسی و برطرف شود.

امید است که دولت محترم جدید از این پیش آمد تلخ درس بگیرد و در جهت امن‌تر و امیدبخش‌تر کردن جامعه و فضای زندگی مردم تلاش کند.

سید محمد خاتمی

اول مهرماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.