امام جمعه کرج: افراد جریان نفوذ اعتقادی به اداره جامعه توسط دین ندارند؛ اعتقادی هم به تبعیت از ولی فقیه ندارند، بطوریکه صراحتامی‌گویند دوران انقلاب تمام شده

امام جمعه کرج گفت: افراد جریان نفوذ اعتقادی به اداره جامعه توسط دین ندارند بنابراین اعتقادی هم به تبعیت از، ولی فقیه نداشته بطوریکه به صراحت می‌گویند دوران انقلاب تمام شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، حسینی همدانی، امام جمعه کرج گفت: افراد جریان نفوذ اعتقادی به اداره جامعه توسط دین ندارند بنابراین اعتقادی هم به تبعیت از، ولی فقیه نداشته بطوریکه به صراحت می‌گویند دوران انقلاب تمام شده است.

به نقل از ایرنا، وی افزود: این افراد روحیه جهادی ندارند و در تلاش هستند سابقه پلیدی آمریکا را از بین ببرند و در بزرگ کردن استکبار جهانی از هیچ تلاشی دریغ ندارند. این افراد از شعار مرگ برآمریکا که امروز فراگیر شده و هر آزاده‌ای سر می‌دهد ناراحت می‌شوند و دائم دنبال موقعیت برای ارتباط با امریکا هستند.

نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در جمع پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس گفت: امروز جریان انقلابی بیش از هرزمان دیگر باید در برابر فعالیت ها و اقدامات جریان غیرانقلابی درباره غزه و لبنان بصیردهی و روشنگری کند .

آیت الله « سید محمد مهدی حسینی همدانی » در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کرج گفت: این روزها می بینیم جریان غیرانقلابی سوالاتی از قبیل چرا در محور مقاومت باید حاضر شویم ؟ دارد .

وی بیان کرد: باید دراین زمینه اولا پاسخ داد که دین اسلام از ما می خواهد و عمق راهبردی ایران اسلامی باید در منطقه حفظ شود .

امام جمعه کرج ادامه داد: پاسخ دیگر دراین زمینه آن است که وظیفه جهان اسلام است که در فتنه ها به یاری یکدیگر روند و در نابودی جرثومه فساد نقش جدی ایفا کند .

وی تاکید کرد: اگر جریان غیرانقلابی کوچکترین اقدام را داشت باید در پاسخ به آن تبیینی و بصیرتی عمل کرد .

نماینده ولی فقیه دراستان البرز با اشاره به برخی از محورهای مهم بیانات رهبرمعظم انقلاب در دیدار با پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس گفت: پرچم نفوذ فرهنگی و سبک زندگی دشمن نباید در داخل کشور برافراشته شود .

وی اضافه کرد: تذکراتی نیز به وزارتخانه های آموزش و پرورش ، علوم و صدا و سیما داده شد .

امام جمعه کرج یادآور شد: چندین سال گذشته رهبرمعظم انقلاب اشاره فرمودند استکبار جهانی هر نقشه ای که برای بلعیدن خاورمیانه دارد از ۲ ابزار استفاده می کند .

وی گفت: یکی از این ۲ ابزار ایجاد اختلافات و دیگری نفوذ است که رهبر انقلاب تبیین کردند و مطالبی گفتند اما در این زمینه باید گفت نفوذ فردی نهایت آن جاسوسی است و کمترین اهمیت را دارد .

آیت الله حسینی همدانی افزود: اما نفوذ، جریانی و شبکه ای خطرناک است چراکه در این نفوذ فرد در کنار بدنه ملت ، مسوولان و افراد موثر و تصمیم ساز قرار می گیرد و با ابزار پول شبکه سازی می کند.

وی یاد آورشد: نفوذ جریانی بر تغییر آرمان‌ها و باورها و سبک زندگی کار می کند و عبارتی که رهبرمعظم انقلاب در این نوع نفوذ اشاره داشتند مبنی برآن بود که نفوذ جریانی به دنبال تغییر محاسبات مسوولان است .

امام جمعه کرج گفت: برای مثال دراین نوع نفوذ مسوولان را به نتیجه می رسانند که هزینه کردن فایده ندارد یا رابطه ای را باید قطع یا ایجاد کند .

وی افزود: در آماج دوم نفوذ، مردم هدف هستند و بحث های باور به اسلام ، انقلاب و اسلام سیاسی را در تلاش هستند تا از ذهن مردم دور کنند بطوریکه می خواهند خیانت های امریکا به دست فراموشی سپرده شود .

نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان کرد: این نفوذ یک مکمل نیز دارد بطوریکه سعی در تخطئه افراد انقلابی می شود یعنی با بسیج ها انقلابی ها مخالفت می شود .

وی اضافه کرد: دشمنان از اول انقلاب تاکنون از افراد داخلی سوءاستفاده کردند بطوریکه دردهه اول انقلاب در دستگاه های حساس نظام نفوذ کرده بودند و این سالهای اخیر نیز با نفوذ دانشمندان هسته ای را ترور کردند .

باید مقابل جریان غیرانقلابی نظام اسلامی ایستاد

نماینده ولی فقیه دراستان البرز در ادامه به با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی برآنکه دشمنان به دنبال ۲ قطبی شدن جامعه هستند گفت: باید مقابل جریان غیرانقلابی نظام اسلامی ایستاد .

وی اضافه کرد: در واقع دراین زمینه رهبر معظم انقلاب دستور دادند و مسوولیت ایجاد کردند که نباید به راحتی از این دستور عبور کرد .

امام جمعه کرج بیان کرد: باید این جریان نفوذ را شناخت یعنی با مبانی فکری آنان آشنا شد و مواضع این افراد را شناخت بطوریکه رفتارشان را بررسی کرد .

وی افزود: بااین بررسی ها می توان دید این افراد در اوج قله غرب گرایی به سر می برند و در مقابل مبانی تفکرغرب تسلیم شده و آن را پذیرفته اند .

نماینده ولی فقیه دراستان البرز یاد آور شد: بطوریکه افراد جریان نفوذ، القا می کنند به جامعه که راهی جز همراهی با غرب برای پیشرفت نیست .

وی گفت: افراد جریان نفوذ اعتقادی به اداره جامعه توسط دین ندارند بنابراین اعتقادی هم به تبعیت از ولی فقیه نداشته بطوریکه به صراحت می گویند دوران انقلاب تمام شده است .

آیت الله حسینی همدانی افزود: این افراد روحیه جهادی ندارند و در تلاش هستند سابقه پلیدی آمریکا را از بین ببرند و در بزرگ کردن استکبار جهانی از هیچ تلاشی دریغ ندارند .

وی بیان کرد: این افراد از شعار مرگ برآمریکا که امروز فراگیر شده و هر آزاده ای سر می دهد ناراحت می شوند و دائم دنبال موقعیت برای ارتباط با امریکا هستند .

امام جمعه کرج تاکید کرد: هرجا دیدید مسوولی می گوید نمی توانیم و نمی شود بدانید او در جریان غیرانقلابی است چراکه جریان نفوذ دشمنی ها را قبول ندارد و مایل به رابطه با کشورهای مستقل نیست .

وی یاد آور شد: بنابراین افراد جریان نفوذ موافق سیاست های جوانی جمعیت و اقتصاد مقاومتی نیستند چراکه خوی اشرافی گری داشته و در بی توجهی به محرومان و غارت بیت المال ید طولایی دارند .

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: افراد جریان نفوذ باندی عمل می کنند یعنی هم حزبی و فامیل های خود را بکار می گیرند بنابراین اهتمامی به مباحث فرهنگی نیز ندارند بطوریکه با ولنگاری طرح هایی غیراصولی در هنر را ترویج می کنند .

وی ادامه داد: افراد جریان نفوذ با اتهام تندروی سعی در منزوی کردن نیروهای ارزشی دارند .

جریان نفوذ از حمایت محور مقاومت ناراحت می شود

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه با اشاره به اینکه جریان نفوذ در باورهای انقلابی و نظام اسلامی کارشکنی دارد گفت: باید فاصله از این جریان گرفت و مسوولان در این زمینه کوشا باشند چراکه در این صورت انسجام ملی معنا پیدا می کند .

وی افزود: این جریان نفوذ از کمک و حمایت به محور مقاومت ناراحت می شود و این روزها می بینیم که حضرت اقا تاکید براین مهم دارند این جریان چگونه برخورد می کند .

صهیونیست ها پس از شکست غزه هدف جدید درست کرده اند

امام جمعه کرج با بیان اینکه صهیونست ها وقتی نتوانستند از پس تونل های حماس در غزه بربیایند گفت: رژیم غاصب با این شکست هدف جدید برای خود در لبنان درست کرده اما دست به بازی خطرناکی زده است .

وی افزود: گنگ و ساکت بودن سازمان حقوق بشر و ملل نیز مثل همیشه شاهد هستیم.

آیت الله حسینی همدانی بیان کرد: با چند عملیات رژیم غاصب القا می کند مقاومت از کار افتاده اما واقعیت این است که محور مقاومت قوی تر شده و تا نابودی رژیم اسراییل فعال است .

وی بیان کرد: رژیم اسراییل فکر می کند اگر جنگ را گسترش دهد محور مقاومت مجبور به قبول توافقات می شود اما آتش عذاب و نابودی خود را برافروخته است .

نماینده ولی فقیه دراستان البرز گفت: اسراییل تا انتخابات آمریکا به حملات خود ادامه می دهد تا دیوانه ای به کمک دیوانه ای دیگر آید، بنابراین دیگر شرایط به نفع اسراییل تغییر نخواهد کرد.

وی یاد آور شد: امریکا نیز تحرکاتی با کمک برخی کشورهای عربی منطقه انجام می دهد تا تمرکز یمن علیه صهیونیست کمتر شود، ولی تاریخ نشان داده استحکام مقاومت بیشتر می شود .

امام جمعه کرج با طرح سوالی مبنی براینکه اگر اسراییل اسلحه را زمین گذاشت نباید با او کاری داشت ؟ گفت: اسراییل باید از جغرافیایی دنیا محو شود چه سلاح داشته باشد و چه سلاح نداشته باشد!

وی که دراین بخش از سخنان با تکبیر نمازگزاران کرج همراه بود افزود: ما با اسراییل در تضاد هستیم ولو به اینکه اسلحه نداشته باشد و تا محو اسراییل هر جمعه شعار مرگ بر اسراییل را سرمی دهیم .

نماینده ولی فقیه دراستان البرز گفت: اعلام آمادگی از استان البرز داریم تا با حضور خود صحنه هایی را برای اسراییل بوجود آوریم که از خاطرش محو نشود .

تاکید به فرزند آوری با توجه به پیرشدن جامعه و پیش بینی خدمات رفاهی برای سالمندان از سوی دستگاه اجرایی مربوطه از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه کرج به آنها پرداخت .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.