یک عضو سپاه تکلیف انتقام ایران از اسرائیل را مشخص کرد

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: درباره کریدور زنگه زور و حضور اسرائیل گوش به فرمان رهبر انقلاب هستیم و برای حفظ منافع ملی کشور لحظه ای درنگ نمی‌کنیم.

به گزارش تازه‌نیوز، تسنیم نوشت: سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست سیاسی با پرسنل سپاه پاسداران سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین که امروز در سالن  اجتماعات حضرت الزهرا(س) ستاد فرماندهی سپاه استان برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و جبهه مقاومت اظهار داشت: شهادت شهدای مقاومت خصوصاً سیدحسن نصرالله و سردار نیلفروشان، ضایعه بزرگی برای جبهه مقاومت بود هر دو شخصیتی بزرگ و تاثیرگذار بودند.

وی ادامه داد: درگیر یک جنگ ترکیبی فراگیر هستیم. در جنگ ترکیبی و شناختی بصیرت شرط لازم برای جهاد تبیین است. کسانی که می خواهند مجاهد فی سبیل‌الله باشند بصیرت مستمر می‌طلبد که تعطیل بردار نیست، زیرا جنگ جامعه توحیدی در مسیر عبودیت و بندگی، مجاهدت بابصیرت می‌خواهد. لازمه جهاد تبیین با جنگ شناختی بصیرت کامل است و اگر بصیرت نباشد مطالب و اقداماتی انجام می‌شود که تضعیف کننده جبهه ولایت باشد.

جوانی افزود: در این جبهه یک تقابل سنگین با اسرائیل و جبهه عبری عربی غربی داریم که استعمارگران عالم پشت سر آنهاست و برای حفظ رژیم صهیونیستی حاضرند هرکاری انجام دهند تا موجودیت این رژیم را حفظ کنند. اسحاق هرتزوگ می گوید؛ جنگ بین حماس و اسراییل برای نجات تمدن غرب است، یعنی با ظهور تمدن نوین اسلامی تمدن غرب در حال فروپاشی است لذا شرط از بین رفتن تمدن غرب نابودی اسرائیل است که کارویژه مختلف برای مهار تمدن اسلامی و امت اسلامی تشکیل داده اند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران بیان کرد: امام خمینی(ره) با صراحت محو رژیم اسرائیل را فریاد زدند. لازمه تمدن نوین اسلامی ریشه‌کنی رژیم صهیونیست است. اتفاقاتی در یک سال اخیر رقم خورده و نیروهای میدان کارشان را بلدند اما در سطح جامعه تحلیل‌های  پراکنده در جریان است که در زمین دشمن بازی می‌کنند و ما خواسته به بخشی از عملیات روانی دشمن تبدیل می شوند. اگر درست تحلیل نکنیم مردم و جوانان در دام رسانه‌های معاند می‌افتند. پاسداران که پیش‌برنده اهداف انقلاب اسلامی هستند باید تا پای جان به نظام و رهبری و انقلاب وفادار باشند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشریح کرد: در فضای مجازی در مورد سپاه و فرماندهان میدانی نیروهای مسلح اطلاعات نادرستی را بیان می کنند. مثلاً اگر جواب ترور سردار سلیمانی، ترور هنیه را می‌دادیم این اتفاق نمی افتاد یا اگر جواب ندهیم گام بعدی را برمی‌دارند. هیجان برای اقدام است و طراحی اقدام را که انجام می دهید باید با در نظر گرفتن عقلانیت، تدبیر و سنجش همه جوانب اقدام به تحلیل صحنه و اجرای عملیات کرد.

وی تصریح کرد: سیاست نظام اسلامی محو موجودیت رژیم صهیونیستی است. رهبر انقلاب و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این وظیفه را یک تعهد می داند و رهبر انقلاب در امتداد امام، سیاست را دنبال کرد و نیرویی ایجاد کرد بنام سپاه قدس که وظیفه اش روشن است و انقلاب اسلامی و تمدن نوین اسلامی برای تحقق حذف اسراییل در دستور کار است.

جوانی اذعان کرد: انقلاب اسلامی مصمم به ریشه کنی رژیم صهیونیستی است در حالی که کل دنیای غرب و مرتجعین منطقه از این رژیم جعلی حمایت می کنند. کاری که امام خمینی(ره) در ارتباط با تأسیس بسیج و فراخوان تشکیل هسته های مقاومت در سراسر دنیا کرد باعث شد که سال ۱۳۶۱ حزب الله شکل گیرد و در جنگ سوریه تشکیل ارتش اسلامی یمن، سوریه، لبنان، عراق، فاطمیون نمونه بارز این اقدام بود. قوه عاقله حکم می کند که ظرفیت جهان اسلام را پای کار بیاوریم چرا که غرب از اتحاد امت اسلامی واهمه دارد.

وی گفت: بعد از جنگ عراق، اشغال افغانستان و داعش منطقه دچار خسارت سنگین شد و در راستای نابودی غده سرطانی اسراییل در هفت اکتبر حماس کار بزرگی انجام داد که در جنگ ۳۳ روزه هم حزب الله شکست را به آنها تحمیل کرد. با حمله حماس در هفت اکتبر، سران رژیم جعلی گفتند؛ باید برای بقا بجنگیم اگر سران کشورهای اروپایی و آمریکا به داد اسراییل نمی رسیدند کار تمام شده بود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: تحلیل آنها این است که ایران یک ظرفیتی ایجاد کرده است که گلوی ما را می فشارد لذا برای حفظ خودش می جنگد و در جنگ خسارت برای دو طرف است. نگاه اول اینکه نقش ایران امکانات، تجهیز و راهبری میدان باشد و تا اتفاقی می افتد می گویند؛ چرا سپاه کاری نمی کند، یمن از ما پیشی گرفت، من از این سخنان تعجب می کنم در حالی که سپاه وسط میدان است و یمن بیش از ۲۸۰ کشتی را مورد حمله قرارداده است اسراییل و آمریکا را در حوزه دریا فلج کرده است.

جوانی یادآور شد: وقتی اسرائیل خود را در معرض نابودی می بیند با حمایت همه جانبه غرب و تکنولوژی پیشرفته دست به ترور سید حسن نصرالله می زند واضح است وقتی رژیم صهیونیستی ضربه کاری می بیند دست به واکنش جنون آمیز می زند. سخنان نتانیاهو را در سازمان ملل برجسته می کنند و رجزخوانی را در رسانه ها منتشر می کنند اما عجز و ناله رژیم صهیونیستی را که می گوید اسرائیل تبدیل به شهر ارواح شده است را پوشش نمی دهند.

وی بیان کرد: اسرائیل هدف گذاری کرد حماس را نابود و مردم غزه را آواره کند، لذا اضلاع مقاومت وارد و با تشکیل اتاق های مشترک، اسراییل متوجه یک خطر جدی شد. شهرک ها در شمال تبدیل به شهر ارواح شد و هزاران آواره روی دست اسراییل گذاشت. اسراییل در تله جنگی که خودش برپا کرده بود گیر کرد. اگر آتش بس در غزه را بپذیرد جنگ در شمال ادامه دارد و شکست را پذیرفته است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سیدحسن نصرالله گفت؛ اگر جنگ در غزه متوقف شود ما هم آتش‌بس را می پذیریم و اسراییل برای ضربه به حزب الله، فواد شکر را ترور کرد. حزب الله در روز اربعین عملیات اربعین را اجرا کرد که با ۳۸۰ موشک بیش از ۲۰۰ کشته و زخمی روی دست اسراییل گذاشت و این اقدام حزب الله بخشی از توانایی مقاومت را نشان داد که مقر موساد و یگان ۸۲۰۰ جزو اهداف اربعین بود.

وی گفت: در عملیات تروریستی، رژیم جعلی با هدف قرار دادن پایگاه مقاومت و انفجار پیجرها ۲۰۰ نفر شهید شدند و حزب الله به همراه یمن تل آویو را هدف قرار داد. رهبر انقلاب افزود؛ برهمه فرض است که با همه امکانات به یاری لبنان بشتابند و با شهادت سید حسن نصرالله، حزب الله قدرتمند تر از گذشته پیش خواهد رفت. آن چه که در منطقه رخ داده یک ارتش مردم پایه است و سلاح اتمی نمی تواند مثل جنگ دوم تمام کننده باشد. هر چیزی که به ذهن شما می رسد قبل از آن به ذهن نیروهای میدانی رسیده است. روزهای آینده نشان خواهد داد آن چیزی که در ذهن گالانت و نتانیاهو هست استمرار پیدا نمی‌کند.

جوانی در پایان خاطرنشان کرد: درباره کریدور زنگه زور و حضور اسرائیل گوش به فرمان رهبر انقلاب هستیم و برای حفظ منافع ملی کشور لحظه ای درنگ نمی‌کنیم. اروپایی ها و غربی ها با رژیم جعلی به دنبال بارکردن جبهه جدید برای ایران هستند اما در بحث باکو وضعیت روشن است و ترس از تمدن سازی دارند. ما  توانستیم از یک کشور تحت سلطه آمریکا به یک کشور مستقل تبدیل شویم که این اقتدار به برکت خون هزاران شهید بود لذا آمریکایی‌ها به دنبال تقابل ایران با همسایه هاست که این صحنه را باید مدیریت کرد و جایی که لازم باشد مانور نظامی هم انجام می‌دهیم.

54 نظر
  1. علمی اجتماعی

    حکایت لبنان و فلسطین و غزه با اسرائیل حکایت من و همسرم و خانواده ی همسرم است . قدرت ندارم فقط اشتلم اشتلم می کنم و به فنا رفتم

  2. م_منصوریان

    برای انتقام از اسرائیل لحظه شماری می کنیم سلام و درود خدمت رهبر عزیزتر از جانم لبیک یا خامنه ای

    1. جمشیدرضایی لری شماره 123 =12345678987654321ج+م0098ایران جهان

      جنگ باسراییل شایدجنگ آمریکا به‌ایران روبه روشود دردوجبهه جنگ زیان آوراست باید باکشورهای مسلمان اعتماد بر قرارعلمی تصمیم گرفته شود

    2. M

      بهترین راه به هلاکت رساندن نتانیاهو و ساخت سلاح هسته ای است.

  3. حسین

    برادر من خود مسئولین رسماً میگن در جواب ترور شهید هنیه گول آمریکا رو خوردیم و تعلل کردیم اون. وقت شما چی رو داری تحلیل میکنی؟تا وقتی که این تیم دیپلماسی التماسی سر کار هست برای روزهای بدتر باید آماده باشیم.

  4. حسن

    درنگ معنی ش چیه؟؟!
    تا حالا درنگ نکردین؟؟!

  5. سیدحسن

    درود بر رهبر فرزانه، خسته شدیم از خط ونشان کشیدن های بی عمل عده‌ای که ففقط باعث سخره گرفتن ازسمت دشمنان می‌شود باید رجزخوانی را تمام کرد

  6. ایدا

    متأسفانه دراین مسیر عزیزانی را از دست داده که خود یک یلی بودند وجبران ناپذیراست ازدست دادنشان سردار..کاش به اینهم اشاره‌ای میگردید.

    1. م

      عجله نکنید شطرنج باز ماهری باشید تا پیروز میدان باشید با رعایت تمام جوانب خدا با ماست

  7. محمدرضا بهزادپور

    درود وخداوند نگهدارت باشد

  8. کاظم ابرنجین

    سلام علیکم ما بسیجیان بازنشسته آماده جهاد فی سبیل‌الله هستیم به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران کیان شیران آماده و گوش بفرمان سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران امر جهادم بده ارتش 20ملیونی آماده شهادت است بدون هیچ چشم داشتی فدایی رهبر

  9. سید علاءالدین موسوی

    سلام.قاعده جنگ ضربه زدن و ضربه خوردن است. دشمن نیز از ما ضربات اساسی و گیج کننده و موثر دریافت کرده است. آنچه در تداوم عملیات درست قرار دارد. ضربه زدن و کاهش ضربه پذیری تا پیروزی است. سربلند ایران جاویدان اسلام.

  10. کاظم ابرنجین

    سلام علیکم سید علی خامنه ای رهبر معظم جهان اسلام لبیک گوش بفرمان شما هستیم مرگ بر آمریکا شیطان بزرگ مرگ بر اسرائیل صهیونیستی کودک کش خون ریز گوساله پرست سامری

  11. خالق دوستان

    تا پای جان فدای ایران ورهبری فرزانه

  12. نادر

    دو صد گفته چون نیم کردار نیست

  13. ممدجفر

    دقیقا درسته … سپاه داره پا به پای جبهه مقاومت میجنگه و ضربه میزنه ولی این کافی نیست‌‌‌ وقتی اونها به سیم آخر میزنن و مهره های کلیدی رو ترور میکنن دیگه سکوت جایز نیست نباید توی شرایط بحرانی دست رو دست بذاریم و منتظر فرصت مناسب باشیم شاید فرصت مناسبی جور نشد… در اینصورت شکست میخوریم چون ضربات سنگینی خوردیم ولی در عوض چندتا کاتیوشا و تیر و ترقه در کردیم این یعنی ضعف و ذلت و شکست

  14. سجاد

    حزب الله که دیگه نابود شده،و حتی اسراعیل نمیگزارد هواپیماهای ایرانی تجهیزات به حزب الله برسانند،و بعد از ان نوبت به تهران خواهد رسید.با این شرایط بد و بحرانی اقتصاد چجوری میخواهید بجنگید؟روسیه هم که اصلا به روی خودش نمیاره که ایران سلاح لازم داره

    1. حریفتم

      اسراییل عددی نیست در برابر ایران؛ هیچ غلطی نمی تواند بکند؛ اینجا ایران هست نه افغانستان نه سوریه؛ اگر ایران اراده کند چیزی بنام اسراییل در روی کره زمین وجود نخواهد داشت

      1. آریا

        او لالابشین

    2. احسان

      با نظر شما موافقم متاسفانه برخی درایت و بصیرت ندارند و فقط بر طبل جنگ میکوبند و خیال میکنن مثل جنگ با عراق هست که یکی یه دونه کلاشینکف برداری بری روی مین که البته اسراییل هم همین رو میخواد شما ۲۰ میلیون نفر بفرست فلسطین اسراییل رو خوشحال میکنه چون جنگ الکترونیک و تکنولوژی هست به جای موشک پرانی باید سیستم هوانوردی و ناوبری رو هک کنی و به جای یک میلیون کلاشینکف باید گنبد آهنین درست کنی کن هیچ موشک و هواپیمایی نتونه بیاد بزنه و بره

    3. سعید م

      عده‌ای عادت کرده اند به نالیدن و کوچکترین قدم مثبتی برای این کشور برنمی‌دارند فقط عجز و لابه سر می دهند. حزب‌الله متکی به فرد نیست که شما نابود شده فرض کردید مطمئن باشید که قدرتمندتر در میدان خواهد بود و تجربه گذشته حزب‌الله و همچنین انقلاب اسلامی ایران این را ثابت کرده است و یقین داشته باشید کسی که در حال غرق شدن است به هر چیزی برای نجات چنگ می زند و اسرائیل در حال غرق شدن است

  15. امید جلالی

    جملات سنگین بود
    با یه بار خواندن چیزی ملتفت نشدم
    ولی همینکه فرمود منتظر دستور آقا جانم است
    ایول الله
    زنده باشی تیمسار
    انشاالله انتقام همه شهدایمان را از نتانیاهوی خون آشام و ترامپ ددمنش خواهیم گرفت

    1. درود بر حضرت خامنه ای و امام مجتبی خامنه ای علیه السلام

      کلمه تیمسار در ادبیات اسلام و انقلابی جایی نداره و حرام مطلقه است و از طرف طاغوت وارد زبان شیرین انقلاب ایران شده

  16. رسول

    من با نظر آقای جوانی موافق هستم و نباید هرکس در طبل جنگ بکوبد و خودسرانه هر چیزی را به زبان بیاورد سیاست جنگ با جنگیدن فرق دارد وبعضی افراد با کلمات نسنجیده وفقط برای خارج کردن حریف کلمات از دهان خارج میکنند که به خیال خودشان مطرح میشوند که این خود نادانی این افراد را می رساند

  17. زهرا مهدوی

    صدا وسیما ورسانه های ایران ومدارس دانشگاها ……..درزمینه مقاومت اهداف سپاه وجنگ با غرب واسراییل روشنگری واطلاع رسانی نمیشه بیشتر افراد جامعه خبرها را از رسانه های ضد انقلاب میگیرن.
    چرا در سطح هر استان برای ادارات مختلف وکارکنان یا در روستاها، مساجد کلاسهایی در زمینهای جنگ ایران با اسراییل از افراد تاثیر گزار برای سخنرانی یا بیان این حوادث استفاده نمیشه.
    جامعه ما نیاز داره که دراین زمینه سرماه گذاری بشه مخصوصا سطح کارمندان ادارات…….
    باخوندن متن بالا به جواب خیلی از سوالات رسیدم…..
    امیدوارم در سطح مدارس این کار انجام شود.

    1. امید

      آخه باهوش مدرسه جان آموزش دیدنه یا جای یاد گرفته جنگه خدا عقلی به شما اعطا کند انشالاه

  18. Omid

    باسلام یمن همین جا هست که ۳ سال هست کارگران پیمانی رو بلا تکلیف گذاشتید و هر روز اجناس گران‌تر می‌شود وکارگران ضعیف تر و اوضاع بهم میریزه،و مردم کشور عزیزمان برای کار به جاهای دیگر مهاجرت میکنن و فقر وفساد در کشور بیشتر میشه مردم ایران دلسوز ترین انسان های روی زمین هستن اگر براشون ی قدم بردارید ۲ قدم بر می‌دارند
    گجا رفته اون شب نشینی های ساده، کجا رفته نسل جوان،کجا رفته اون برادری و خواهری ها

  19. بارون

    مرگ بر جنگ

  20. ایوب

    تنها راه شکست اسرائیل همین باز نگه داشتن جبهه جنگ و طولانی کردن د فرسایشی کردن جنگ است غیر از این باشد مثاومت دستاورد جدی نخواهد داشت

  21. مریم

    آخه شماهایی که عاشق جنگیدن هستید .جنگیدن شرایط میخواد . شرایط کنونی کشور طوری نیست که راحت دم از جنگیدن بزنیم .وگرنه از شماها عاقلتر و باهوش تر اون بالا نشسته که بدونه چی به صلاح نظام و اسلام و ایران است .پس لطفا خفه خون بگیرید انقد احساسی حرف نزنید و اجازه بدین سران سپاه درست تصمیم بگیرن .من که یک زن هستم اندازه شما که مرد هستید احساسی رفتار نمیکنم

  22. جمشیدرضایی لری شماره 123 =12345678987654321ج+م0098ایران جهان

    جنگ باسراییل شایدجنگ آمریکا به‌ایران روبه روشود دردوجبهه جنگ زیان آوراست باید باکشورهای مسلمان اعتماد بر قرارعلمی تصمیم گرفته شود

  23. یعقوب کهنسال

    به نظر بنده در تقابل با یک فرد قوی‌تر از خود (اینجا منظورم آمریکاست) یا نباید درگیر بشیم و اگر شدی در هنگام درگیری نباید فرصت سوزی شود در روزهای نخستین که اسرائیل نسل کشی در غزه را شروع نمود باید حزب الله قسمت قابل توجهی از قدرت خود را نشان می‌داد و از اسرائیل کشته می‌گرفت و در اسرائیل وحشت و نارضایتی شدید ایجاد می‌شد در ضمن نباید کشورمان مستقیم به اسرائیل حمله می‌کرد تا قدرتمان به عنوان حامی لبنان و غزه ناشناخته می‌ماند و خوف از آن در دل اسرائیل مستمر باقی میماند بعد از ترور شهید هنیه و انفجار پیجرها حفره اطلاعاتی ایجاد شد سیاستمداران ما فریب خوردند و به دلیل صلح و آتش بس دروغین که بین چند کشور عربی و آمریکا در جریان بود زمان را به نفع دشمن از دست دادند خیلی از نفرات کلیدی شناسایی شدند و به تبع آن محل خروجی لانچر های موشکی زیر زمینی لو رفت و مراکز زیر زمینی حزب الله ‌شناسایی شد و در نهایت اسرائیل با اشراف اطلاعاتی که پیدا نمود اتفاقاتی که نباید میفتاد را علیه ما رقم زد. بعضی وقتها عقب نشینی زیرکانه بهترین تاکتیک هست به شرط اینکه تجربه قبلی را فراموش نکنیم و در آینده قوی‌تر و بهتر به صحنه باز گردیم.

  24. شیروانی

    این حرفا درست است اما زمانی که قدرت دشمن را هیچ فرض می کنیم ،در غرور کاذب می خوابیم این هم یک ترفند دشمن است،چرا ما نمی توانیم چند نفر از ژنرال های اسرائیل را بزنیم چون آنها نفوذ ناپذیر ترند،الان جاسوسان اسرائیل دربدنه برخی از ارکان کشورما نفوذ کردند،کسی که خونه ما هنیه را ترور می کند به افراد بالادست دیگه نمی تونه دسترسی داشته باشه،ما هرچه خوردیم از خودی خوردیم از اول تاریخ تا الان،سید حسن ،شهید سلیمانی،دانشمندان هسته ای،همه را از داخل خودمون رابرت دادن،از خودی ها بترسید از اونایی که سنگ انقلاب را محکم تر به سینه می کوبند

  25. غلامرضا

    که متاسفانه این بصیرت را کیهان ندارد و با گوش و چشم بسته با اظهارات پوچ خود سعی در اتهام زنی و تضعیف نیروهای داخلی و کمک به اهداف دشمنان و اسراییل خبیث است .جوابگویی به دشمن با تصمیم منطقی و تدبیر آگاهانه ممکن است نه با شعار و بر شیپور دمیدن .

  26. مهراب

    شما هیچ کاری نمیکنید ! دیگه همه دنیا این انفعال رو فهمیدن ،وقتی شعار انتقام سخت رو به سخره گرفتید

  27. مهراب

    شما هیچ کاری نمیکنید ! دیگه همه دنیا این انفعال رو فهمیدن ،برای همینم هست هر روز گستاخ تر میشن !

    1. صادق

      دقیقاً

  28. ایرانی مسلمان

    صهیونیستهای غاصب اشغالگر بی‌رحمانه و گستاخانه هر کسی هر جایی را که می خواهند بمباران می‌کنند یک جواب موثر کاری ویران کننده فلج کننده بازدارنده لازم است که به این بیشرفهای خدانشناس وارد شود و الا جری تر درنده تر میشوند

  29. هاونگی

    قطعا اسرائیل هدفش این هست که مستقیما به خاک ایران حمله بکنه. پس تصمیمات عجولانه و نابخردانه نگیرین. همین الان وضعیت زندگی مردم رو مشاهده کنید. در صورت بروز جنگ همه پشت ایران را خالی می کنند و وضعیت معیشتی مردم به مراتب بدتر خواهد شد.

  30. سلطانی

    تیتر خبر که مایل به مطالعه شدم!
    یک عضو سپاه تکلیف انتقام ایران از اسرائیل را مشخص کرد!
    اما اصل مطلب، چیز دیگر! مگربارها وبارها رهبر ما نگفت، همیشه دشمن با ملاحظه کاری وبی عملی ما، بمراتب خطرناک‌تر وبی پرواتر، اقدام مستمر میکند!
    چی شد؟ دشن دیگه چکار باید بکنه تا شما جوابش را بدهید!؟ تمام تسلیحات و زرادخانه چندین میلیارد دلاری که از بیت المال همین ملت در عزه ولبنان را، از بین برد یکی یکی فرماندهان وسرمایه های بی بدیل انسانی ما در منطقه ، هدف قرار گرفته و به شهادت رسیدند ! در خانه ما، مهمان ما را شهید کردند! شک نکنید،هشدار و تهدید بی عمل، در ادامه خیال دشمن را از بابت اقدام عملی راحت، و با جسارت بیشتری حمله می‌کند!

  31. غلام حسین

    باکلمات بازی نکنید الانشم دیر شده جواب کوبنده مستقیم ایران لازمه ابروی ایران ونبریداقاگفت شاه سلطان حسین نباشید ینی باصلح وترس ۱۰۰سال افغان ب ایران حکومت کرد زن وبچه شاه هم اسبرکردند.سپاهیابجمبید ب زرشکیان وظریف خائن توجه نکنید

  32. سعید

    بقول قدیمی ها
    کاربه عمل برآید به سخندانی نیست
    بیانیه دادن ومحکوم کردن وتظاهرات وراهپیمایی و…..بدردنمیخوره.فکرمیکنید اسرائیل ازاین کارهای ماوحشت میکنه.
    مسولین ما فقط بیانیه میدند ومحکوم میکنند.بایدکارعملی کرد

  33. از نسل کوروش

    درود دوستان , دقیقا با جناب جوانی عزیز موافقم، در حال حاضر با توجه به وضعیت کشور که تحریم و تورم و بیکاری و گرانی در آن موج میزند وارد شدن در یک جنگ مستقیم کار بسیار اشتباهی ست ، لطفا کمی فکر کنید دوستان، بهتر اینه که غیرمستقیم و به صورت کاملا زیرکانه و با سیاست کار اسرائیل را یکباره تمام کنیم و زمانی تصمیم به حمله مستقیم بگیریم که مطمئن باشیم اسرائیل از کره خاکی محو میشود و چیزی از آن باقی نمی‌ماند ,, به امید روزهای خوب و خوش برای وطنم ایران

  34. dr.soleimami

    ایران نمی تواند کاری در مقابل اسرائیل انجام دهد فقط سر این چند تا کشور مسلمان را به فنا خواهد داد.

  35. صبا

    نتیجه جنگ جز ویرانی نیست

  36. حسن نصرالله

    در جنگ نظامی افراد بی گناه هم کشته می شوند من مخالف جنگ هستم

  37. رضا

    آقای نتانیاهو با این اقدام تروریستی میخ آخر را بر تابوت خود و موجودیت اسرائیل کوبید، به زودی شاهد محو این رژیم جعلی از نقشه جغرافی خواهیم بود….

  38. مهدی

    بی عرضه تر از این حرفاییم که بخوایم انتقام بگیریم،تا وقتی دار و دسته روحانی تو این دولت هستن از ترس باطل شدن تابعیتشون هیچ انتقامی در کار نیست

  39. سید

    محاسبات واستراتژی اشتباه کار رو رسوند به نابودی حزب الله و فلسطین…..
    با حرف مفت زدن اسراییل از بین نمیره .
    مرگ مرگ کردن حرف مفته.
    با صحبتهای ناتانیاهو برای مردم ایران معلومه که بعدش میان سراغ ایران.
    اون وقت با تمام قوا سرمون خراب میشن.
    روسها هم خوب ادم فروشهایی هستند.
    مطمئنا سهم شان را میگیرن و کنار میکشن.
    فقط امیدوارم ایران تجزیه نشه.
    قورباغه های خیلج این وسط بامون هفت تیر نکشن…..

  40. شیوا

    جنگ طولانی بشه که افراد زیادی بمیرند و شما احساس پیروزی کنید
    برای کسی که عزیزشو از دست داده پیروزی معنی نداره

  41. صمد

    خندم میاد😂😂😂😂😂😂

  42. علی

    ما باید ضربه آخر رو جوری بزنیم که نه تنها سیلی بلکه کل رژیم صهیونیستی حتی به فکر ترور نیفتند … نتنیاهو هم باید با موشک به درک واصل بشه … ان شالله

  43. مهدی کسنوی یزدی

    هر روز میای میگی فلانی تکلیف انتقام رو روشن کرد، نمی خواد کسی تکلیف روشن کنه ،هر انسان عاقلی می دونه جنگ رو نمیشه هیجانی پیش برد و نیازمند درایت هست ،دوم اینکه جنگ نرمگاهی سخت تر از جنگ سخت به دشمن زیان می زنه ،طبیعی هست نیازمند درایت هست مگر عده ای کاسه داغ تر از اش منتظر شروع جنگ مستقیم باشند وگرنه ما می دانیم پشت هر شلیک هزاران تدبیر باید باشه

  44. امبن

    تمامی سرداران و بلندپایه های نظام به همراه جمع کثیری از سپاهیان و دوست داران حزب الله باید همه به لبنان رفته و لحظه ای درنگ نکنیم یا پیروز برمیگردیم و یا به مقام رفیع شهادت نائل شده و به بزرگان خود افتخار میکنیم با این دست دست کردن ها و سکوت ها دل دوستداران خود را از خود برنگردانیم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.