جواب دندان‌شکن سیدحسن خمینی به نتانیاهو +ویدئو

سیدحسن خمینی به اظهارات نتانیاهو خطاب به ملت ایران واکنش نشان داد و گفت: او فکر کرده ما شنگول ومنگول هستیم و او گرک پشت در است. این اتفاق نمی‌افتد و تاریخ ما پر از شناخت از آنها است.

4 نظر
  1. علیا

    چرا سیدحسن خمینی این روزا فعال شده؟

  2. کارشناس سیاسی

    پیشنهاد بنده حقیر با تجارب چندین دهه این است که ایران خودش را درگیر جنگ با اسرائیل نکند کشور از سال 97 تحت شدیدترین تحریمهای ظالمانه گانگسترهای آمریکایی واقع شده بهتر است خودش را در مضل اقتصادی تقویت کند و بفکر مردم باشد. آمریکا جنایتکار هرگز این فرزند نامشروع خود را تنها نخواهد گذاشت پس بهتر است تحت هیچ شرایطی وارد ماجراجویی بیحاصل نشویم.

    1. مهدی مختاری 291

      با سلام. از بس خویشتنداری کردیم دشمن سگیونیستی پُر رو شده است؛ اگر هیچی نگوییم و هیچ کاری نکنیم ممکن است تا تهران هم بیایند. تا ابد که نمیشه خویشتنداری کرد؛ خویشتنداری بیش از حد نشانۀ بی غیرتی است. تا زمانی که این دشمنان ملعون زنده هستند و نفس می کِشند، ما روی آرامش را نخواهیم دید. حالا به نظر شما بالاخره ما باید چه کار کنیم؟ راه حل شما برای نجات مردم دنیا از شر دشمن سگیونیستی و آزادی کشور فلسطین چیست؟ چه کار کنیم تا آن ها نابود بشوند؟

  3. کارشناس سیاسی

    از قدیم گفتن ما اهل دعوا نیستیم ولی اگر دعوا بیاد در خونمون مجال به طرف نمیدیم،بد بخت الان اسرائیل اومده در خونتون بعد شما دم از چی میزنین.تا وقتی امریکاو اسرائیل آدم های خود فروخته ای مثل شما دارن چه ناراحتی دارن!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.