اسرائیلی‌ها از ترس ایران پا به فرار گذاشتند

ارتش اسرائیل برای کاهش خطرات ناشی از پاسخ ایران یا گروه‌های مورد حمایت آن در منطقه، تصمیم به کاهش تعداد سربازان در پایگاه‌های نظامی گرفت.

روزنامه معاریو نوشت: ارتش اسرائیل برای کاهش خطرات ناشی از پاسخ ایران یا گروه‌های مورد حمایت آن در منطقه، تصمیم به کاهش تعداد سربازان در پایگاه‌های نظامی و جلوگیری از تجمع گسترده سربازان در داخل آنها از جمله سالن‌های غذاخوری گرفته است.

به نقل از ایسنا، این روزنامه نوشت، ارتش رژیم صهیونیستی تصمیم گرفت تا روز سربازگیری را که قرار بود امروز (یکشنبه) در مرکز جذب نیرو در تل شومر در نزدیکی تل آویو باشد، به دلیل وضعیت آماده‌باش به تعویق بیندازد.

این روزنامه تأکید کرد: تصمیم کاهش تجمعات برای ارتش اسرائیل تازگی ندارد و اسرائیل در طول سال جاری بارها این کار را کرده است.

این روزنامه نوشت، پایبندی به این اقدامات پس از آن افزایش یافت که پهپاد حزب‌الله در اوایل ماه جاری به سالن غذاخوری در یک اردوگاه متعلق به تیپ گولانی حمله کرد. این حمله چهار کشته و حدود ۶۰ زخمی برجای گذاشت.

وضعیت آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی در پی تجاوز روز شنبه این رژیم به ایران است. پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران با موفقیت با این حمله مقابله کرد و آن را ناکام گذاشت. ایران تأکید کرده است که حق پاسخگویی را برای خود حفظ می‌کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.