فرار قالیبافی‌ها از پرونده عیسی شریفی با پرتاب توپ به زمین سپاه!

مشاوران رییس مجلس از پرداختن به پرونده عجیب قایم مقام جنجالی قالیباف ابا دارند و بعد از یک هفته حالا توپ را به زمین سپاه انداخته‌اند.

به گزارش تازه‌نیوز، پرونده سنگین و مبهم عیسی شریفی، قائم مقام قالیباف در ۱۲سال حضورش در شهرداری تهران، همچنان در بایکوت خبری تیم رسانه‌ای و مشاوران رییس مجلس قرار دارد.  در همه دوره ای که محمدرضا رحیمی برای پرونده دوره ریاستش در دیوان محاسبات مجلس هفتم (حدادعادل) و کمک به تبلیغات انتخاباتی نمایندگان آن مجلس اصولگرا متهم بود و محکوم شد، رسانه‌های حامی ‎قالیباف همواره از عنوان پرونده معاون اول احمدی‌نژاد برایش استفاده می‌کردند، اما امروز پرونده ‎عیسی شریفی قائم مقام ۱۲ساله قالیباف را بی‌ربط به شهرداری تهران می‌دانند و می خواهند توپ فساد شریفی را به زمین سپاه و هلدینگ یاس بیاندازند.

‏این در حالی است که گفته می شود در پرونده ‎عیسی شریفی که بطور غیرعلنی به آن رسیدگی شده، خسارت بی‌سابقه‌ای به شهروندان تهرانی وارد شده بطوری که تاکنون بنیاد تعاون سپاه و قرارگاه خاتم پذیرفته‌اند که ۵ هزار میلیارد تومان خسارت پرداخت کنند. بنا به گزارش روزنامه شرق ‏ارزش دو قرارداد محور این پرونده ۲۲ هزار میلیارد تومان بوده است؛ قراردادهایی بین قرارگاه خاتم، بنیاد تعاون سپاه و شهرداری تهران. عیسی شریفی از جمله جنجالی ترین پرونده‌های دوران شهرداری قالیباف است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.