تازه‌ترین خبر درباره وضعیت علی انصاریان

علی انصاریان، بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم ملی با اکسیژن خود ۹۱ برای سی‌تی اسکن ریه آماده می‌شود.

به گزارش تازه‌نیوز، وضعیت علی انصاریان همچنان نیاز به مراقبت جدی در بیمارستان دارد. آنطور که خبرورزشی گزارش داده، علی انصاریان بازیکن اسبق تیم‌های پرسپولیس و استقلال در بیمارستان فرهیختگان تهران بستری و تحت نظر پزشکان است.

وی امروز صبح سطح هوشیاری خوبی داشت و صبحانه را هم در آی سی یو صرف کرد و با اکسیژن خون ۹۱ آماده سی تی اسکن جدید از ریه‌اش است. قرار است وی تا ساعاتی دیگر از ریه خود عکس بگیرد. به گفته پزشک انصاریان فعلاً نیاز به مراقبت دارد.

گفتنی است طی یکی دو روز اخیر احمدرضا عابدزاده و مهدی امیرآبادی با حضور در بیمارستان فرهیختگان از انصاریان عیادت کرده‌اند.

5شنبه گذشته مادر علی انصاریان که برای آگاهی از وضعیت فرزندش به بیمارستان فرهیختگان رفته بود، گفت: از تمام مردم به خاطر دعا هایشان تشکر می کنم که در این مدت کنار ما بودند. از دکتر هاشمیان هم خیلی ممنونم که اینقدر برای علی زحمت می کشد. باید دست دکتر هاشمیان و همه پرستاران را ببوسم که اینقدر خوب هستند و تلاش می کنند. من خیلی به آن ها زحمت می دهم.
مادر انصاریان گفت: از خدا می خواهم همه مریض ها شفا پیدا کنند و علی را هم به من برگرداند. از مردم

یکی از نزدیکان علی انصاریان از همه خواست از ایجاد شایعه که باعث ناراحتی بیشتر این خانواده می شود پرهیز کنند.

در روزهای اخیر و بعد از فوت مهرداد میناوند، شایعات فراوانی درباره بیماری علی انصاریان، وضعیت او و فوت او نیز منتشر و تکذیب شده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.