اتهام دوباره به کوین اسپیسی؛ این بار بازیگر «امریکن بیوتی» و «امریکن پای» از آزار جنسی گفت

کوین اسپیسی در آستانه بازگشت دوباره به عرصه بازیگری، توسط بازیگر فیلم‌های «امریکن بیوتی» و «امریکن پای» متهم به آزار جنسی شد.

به گزارش تازه نیوز، «مینا سوواری» که زمان بازی در فیلم «زیبای آمریکایی» ساخته سم مندس ۱۹ ساله بود، در کتاب خاطراتش «آرامش عظیم» عنوان کرده هرچند به اسپیسی اعتماد داشته اما لحظه عجیبی پیش از بازی در یک صحنه را تجربه کرده است. این بازیگر ۴۲ ساله در بخشی از کتاب فاش می‌کند که اسپیسی او را به اتاقی برده و روی تخت در فاصله بسیار نزدیکی به او خوابیده است. سوواری می‌نویسد: «او به آرامی مرا بغل کرد؛ بسیار آرام‌بخش اما عجیب و غیرعادی بود.» او اضافه می‌کند که وقتی اتهامات آزار جنسی علیه اسپیسی مطرح شده این لحظه را به یاد آورده و با قربانیان ابراز همدردی می‌کند.

اسپیسی ۶۱ ساله خود را آماده بازگشت به دنیای بازیگری می‌کند و قرار است پس از گذشت ۴ سال از مطرح شدن اتهام آزار جنسی از سوی «آنتونی رپ» و کنار گذاشته شدن توسط هالیوود، در یک فیلم ایتالیایی نقش‌آفرینی کند.

اسپیسی می‌گوید از این آزار جنسی چیزی به یاد نمی‌آورد و ضمن عذرخواهی از رپ ادعا کرد که همجنس‌گرا است!

«زیبای آمریکایی» و «پای آمریکایی» (American Pie) که در یک سال عرضه شدند، سوواری را به شهرت رساندند. «زیبای آمریکایی» در سال ۱۹۹۹ برنده جایزه «صنف بازیگران» و اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی برای «سم مندز»، بهترین فیلمنامه اریجینال و بهترین فیلمبرداری شد.

سوواری این فیلم را یک «تجربه زیبا» نیز خوانده است که به او امکان داد در دوران سختی از زندگی‌اش خودش را ابراز کند. او در بخشی از کتاب خاطراتش فاش کرده که از سن ۱۲ تا ۲۰ سالگی قربانی چند آزار جنسی شده است. این تجارب سبب شدند که این بازیگر به مواد مخدر گرایش پیدا کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.