مت دیمون: فیلم‌های ابرقهرمانی دارند سینما را نابود می‌کنند

مت دیمون: بازیگر هالیوودی در مصاحبه ای گفت: ناراحتم که فیلم به معنایی که ما می‌شناختیم قرار نیست بخشی از زندگی کودکانمان باشند.
.

به گزارش تازه نیوز، مت دیمون در گفتگویی با روزنامه ساندی تایمز درباره چالش‌های سینماهای مدرن صحبت کرده است. این بازیگر تا به حال به جز حضوری کوتاه در «ثور: رگناروک» پا به دنیای ابرقهرمانی نگذاشته، گفته که به نظرش ترکیب سرویس‌های استریمینگ و فیلم‌های ابرقهرمانی در حال خراب کردن صنعت سینما هستند: «شیوه تماشای فیلم توسط ما عوض شده. چطور می‌توانید وقتی در حال تماشای فیلم هستید، مسیج هم بدهید؟ به عنوان کسی که کار ساخت فیلم است نمی‌توانم بگویم این را دوست دارم. فیلم به معنایی که ما می‌شناختیم قرار نیست بخشی از زندگی کودکانمان باشند، و این من را ناراحت می‌کند.»

دیمون درباره خیرش فیلم‌های ابرقهرمانی در شرایط بازار هم صحبت کرده: «من فیلم‌های سودآور زیادی ساخته‌ام، آثاری که می‌تواند در دنیا بچرخد و بازدید داشته باشد. اگر فیلمی می‌سازید که می‌خواهید همه ببیند باید کمترین میزان سردرگمی فرهنگی در آن باشد. خیزش فیلم‌های ابرقهرمانی به همین دلیل است. آنها فیلم‌های ساده ای هستند. می‌دانید آدم خوب قصه و آدم بد قصه چه کسی است. آنها سه بار می‌جنگند و دوبار آدم خوبه برنده می‌شود!»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.