پرسپولیس دست الهلال را خواند؛ بلوف و جنگ روانی است!

مربی پرسپولیس خبرهای منتشر شده از اردوی الهلال عربستان را بلوف و جنگ روانی حریف قلمداد کرد.

به گزارش تازه نیوز، حمید مطهری مربی پرسپولیس در گفتگو با خبرورزشی به نکات مهمی در خصوص حریف عربستانی اشاره کرد که خواندنش خالی از لطف نیست.

بازی‌های اخیر الهلال را دیده اید؟

هم بازی‌های اخیر و هم قبلی را دیده و آنالیز دقیقی از این تیم داریم. به نظرم این تیم خیلی بهتر از قبل و حتی بازی با استقلال شده است.

چرا؟

دلیل آن واضح است. الهلال الان در کورس مسابقات لیگ عربستان و در کوران بازی‌های رسمی‌قرار دارد. بر همین اساس از لحاظ تیمی بهتر شده است.

در هفته‌های اخیر بارها اخباری مبنی بر مصدومیت پی درپی بازیکنان الهلال عربستان به گوش می‌رسد. این اخبار را باور می‌کنید؟

به شخصه فکر می‌کنم انتشار اخبار مصدومان الهلال، بلوف و جنگ روانی عربستانی‌هاست. می‌خواهند با این اخبار انحرافی شاید تمرکز ما را بر هم بزنند اما توجهی به این مسائل نداریم.

۶ بازیکن الهلال هم به تازگی به تیم ملی عربستان دعوت شدند؟

اتفاقا به نکته خوبی اشاره کردید. الهلال در این سال‌ها همیشه ۶ یا ۷ بازیکن ملی پوش داشته و آنها را حفظ کرده است. تغییرات این تیم در بخش بازیکنان خارجی است و ملی پوشان الهلال به همین خاطر از هماهنگی بالایی برخوردارند.

بازیکنان خارجی الهلال هم در نوع خود جالب هستند. مدافع کره‌ای این تیم ضعیف است. موسی مارگا در زدن ضربات نهایی یک مقدار بی دقت است و گومیس ۳۶ ساله هم ظاهرا مورد غضب ژاردیم سرمربی این تیم قرار گرفته است؟

بگذارید از آخر جواب سئوال شما را بدهم. گومیس بهترین مهاجم این تیم است که در محوطه جریمه یک بازیکن فوق العاده خطرناک است. ضربات آخر وحشتناکی دارد و فرصت گلزنی پیدا کند راحت از دست نمی‌دهد. در آخرین بازی الهلال هم موفق به گلزنی شد و یک پنالتی را در دقیقه ۹۸ خراب کرد. اما اینکه مورد غضب ژاردیم است و … محصول همان اخبار انحرافی است و ما گول نمی‌خوریم!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.