حامله شدن باورنکردنی در ۷۵ سالگی/ ماریا پیرترین مادر دنیا می‌شود؟ +تصاویر

پیرترین مادر جهان پیرزنی ۷۰ ساله اهل هند است که صاحب نوزادی سالم در کهن‌سالی شده و ممکن است به‌زودی این عنوان را به زنی از مکزیک واگذار کند.

به گزارش تازه‌نیوز، یک پیرزن ۷۵ ساله از مازاتلان مکزیک ادعای بارداری دارد و می‌گوید شش ماهه است و بزودی دختر زیبایی را به دنیا خواهد آورد؛ این اتفاق او را پیرترین زن حامله جهان می‌نامد.

«ماریا دلا روز» می‌گوید اولین بار سه ماه پیش وقتی احساس سرگیجه و استفراغ و نشانه‌های تجربه‌شده در بارداری‌های قبلی به او دست داد، شک کرد و به یک کلینیک خصوصی برای سونوگرافی رفت که نتیجه نشان داد او برای نهمین بار حامله است. این زن ۷۵ ساله اذعان داشت که پزشکان در کلینیک بیش از من شگفت‌زده بودند!

حاملگی پیرزن ۷۵ ساله
ماریا دلا روز پیرترین زن حامله جهان

این زن در مصاحبه‌ای گفت : پاهایم آسیب دید و احساس سرگیجه و استفراغ داشتم. اکنون تقریبا ۱۰ سونوگرافی در یک کلینیک خصوصی و بیمارستان‌های عمومی انجام داده‌ام. پزشکان نمی‌توانستند این موضوع را باور کنند. آن‌ها به من گفتند که فرزندت دختر است. نگاه کن، میتوانی صورت کوچک او را ببینی.

پیرترین زن حامله جهان می‌گوید: گرچه شنیدن خبر به دنیا آمدن خواهر جدید فرزندانش را خوشحال نساخته، اما او از حاملگی‌اش بسیار هیجان‌زده است. وی در روز ۱۸ ژوئیه یک ویزیت با متخصص زنان دارد و به جهت سن بالای او انتظار دارد که نوزاد از طریق سزارین متولد شود.

کهن سال‌ترین مادر جهان
جیوونبن راباری، یک زن ۷۰ ساله هندی، با کمک لقاح مصنوعی (IVF) یک پسر به دنیا آورد، کهن‌سال‌ترین مادر جهان در حال حاضر است.

شنیدن اخباری حاکی از بارداری یک زن ۷۵ ساله باعث تعجب می‌شود چرا که بسیاری از پزشکان معتقدند که این فقط یک داستان‌سرایی است زیرا بارداری در آن سن عملا غیرممکن است و حتی همسایگانش معتقدند که دروغ می‌گوید. پس از اطلاع از خبر حاملگی از او خواستند تا به بیمارستان دولتی منطقه جهت معاینه برود؛ پزشکان نشانه‌های  بارداری اورا تایید کردند و حالا مدارک زیادی مبنی بر باردار بودن پیرترین خانم حامله جهان وجود دارد و مهمترین مدرک همان تصاویر سونوگرافی است که به خبرنگاران نشان داده شده است.

پیرزنی که ۴قلو باردار شد
پیرزن ۶۵ ساله آلمانی که ۴ قلو باردار شد. دومین مادر کهن سال جهان است.

اگر کودکی به دنیا بیاید، ماریا تبدیل به پیرترین مادر جهان خواهد شد.

منبع: ایران‌ناز

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.