انتقاد مشاور احمدی‌نژاد از دولت و صداوسیما: دنیا به ما می‌خندد!

علی‌اکبر جوانفکر، یادداشتی تلگرامی با عنوان «دنیا به ما می‌خندند!» نوشت.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از انصاف‌نیوز، متن یادداشت علی‌اکبر جوانفکر، مشاور محمود احمدی‌نژاد را می‌خوانید:

این روزها موج تازه‌ای از تخریب ساختمان‌های دولتی احداث‌شده در سواحل دریای مازندران یا حاشیه رودخانه چالوس به راه افتاده است.
نمایش تلویزیونی تصاویر رقت‌انگیز تخریب ساختمان‌های شیک نوساز متعلق به دستگاه‌های دولتی از جمله قوه قضاییه، نه فقط حس رضایت و خوشحالی را در مردم به‌وجود نمی‌آورد، بلکه موجب تاسف و دستمایه تمسخر در داخل و خارج از ایران می‌شود.
وقتی عملیات اجرایی یک سازه ساختمانی به پایان می‌رسد، معنایش این است که آن ساختمان از محل به کارگیری سرمایه‌های ملی به‌وجود آمده است، بنابراین اصالت دارد و باید از آن محافظت شود.
اگر برای احداث ساختمان از مراجع قانونی مجوز اخذ شده باشد، هیچ تقصیری متوجه سازنده نیست و صادرکننده مجوز باید بازخواست شود و پاسخ دهد که بر چه اساسی اقدام به صدور جواز ساخت کرده است و اگر غیرقانونی ساخته شده باشد، باید از آن مدیر یا مقام مسئول در باره تصمیم غیرقانونی اخذشده و هزینه‌های پرداخت‌شده از بیت‌المال برای انجام آن، توضیح خواسته شود و برای متخلفان، مجازات‌های لازم را در نظر بگیرند.
تخریب عامدانه یک ساختمان به‌ویژه وقتی هزینه آن از بیت‌المال تامین شده باشد، مفهومی جز بر باد دادن سرمایه‌های ملی ندارد. تجدید نظر اساسی در این رویکرد و به‌ویژه نمایش رقت‌انگیز تخریب یک ساختمان از رسانه ملی، ضرورتی انکارناپذیر است.
به نظر می‌رسد اتخاذ روش‌های دیگر برخوردی با خاطیان، به جای تخریب ساختمان، اولویت بیشتری یافته باشد. شاید وضع جریمه‌های سنگین به جای تخریب، راه‌کار عاقلانه‌تری باشد.

۱ نظر
  1. نازنین

    خودتون که سردسته تخریب این ساختمانها هستید…

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.