دزد بی‌رحم مینی‌بوس، راننده را زیر گرفت

راننده مینی‌بوس وقتی متوجه شد مردی قصد سرقت خودرواش را دارد مقابل مینی‌بوس ایستاد تا مانع سرقت شود، اما سارق او را زیر گرفت و به قتل رساند.

به گزارش تازه‌نیوز، فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودروی مینی‌بوس و قتل راننده آن در شهر الوند، بلافاصله عوامل انتظامی شهرستان «البرز» به محل اعزام شدند. پس از حضور مأموران و در بررسی محل مشخص شد، سارق به منظور سرقت خودروی مینی‌بوس، وارد محل شده و پس از باز کردن در و روشن کردن خودرو، اقدام به سرقت آن می‌کند؛ اما راننده مینی‌بوس که در خانه بوده با شنیدن صدای روشن شدن خودرو از سرقت آن باخبر شده و بلافاصله از منزل بیرون دوید، وی با دیدن سارق که سوار بر مینی‌بوس در حال فرار است قصد متوقف کردن خودرو را داشت، که سارق او را با خودرو زیر گرفته و از محل متواری شد.

به نقل از ایران، سردار ابراهیمی تصریح کرد: تعدادی از همسایه‌ها همراه خانواده مقتول به تعقیب خودرو پرداخته و مسیر حرکت سارق را که وارد آزادراه «قزوین- کرج» شده بود، به پلیس اطلاع دادند. بنابراین بلافاصله پلیس وارد عملیات شد و سارق که در حوالی شهرستان آبیک با مشاهده تیم‌های عملیاتی مأموران پلیس، با تغییر مسیر خود به سمت جاده‌های فرعی اقدام به فرار کرده بود در تعقیب و گریز طولانی و استفاده از قانون بکارگیری سلاح توسط مأموران متوقف و دستگیر شد.سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: پس از حضور نیرو‌های امدادی و معاینه متوفی مشخص شد، متأسفانه فرد در اثر شدت جراحات وارده ناشی از برخورد با خودرو در دم فوت کرده است.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.