جزئیات حادثه شهادت ۲مأمور پلیس با شلیک سارق مسلح +عکس

شرور مسلح وقتی مأموران پلیس را در یک قدمی خود دید اقدام به تیراندازی کرد و در جریان این تیراندازی یک سرباز و یک مأمور نیروی انتظامی به شهادت رسیدند.

به گزارش تازه‌نیوز، این حادثه شامگاه نهم فروردین در شهر بندر امام‌حسن(ع) از توابع شهرستان دیلم در استان بوشهر رخ داد. آن شب یکی از ساکنان این شهر با پلیس۱۱۰ تماس گرفت و گفت که یک دستگاه خودروی وانت‌پراید به طرز مشکوک در خیابان پارک کرده و داخل آن مردی نشسته و احتمالا قصد سرقت از یکی از خانه‌ها را دارد. به‌دنبال این تماس، گشت کلانتری متشکل از ستوان‌یکم جلیل‌دازه و ستوان‌سوم وظیفه سیدنوید موسوی راهی خیابان مورد نظر شدند. آنها با دیدن خودروی وانت‌پراید، به سمت این خودرو رفتند اما وقتی به چند قدمی آن رسیدند، فردی که داخل خودرو نشسته بود با اسلحه کلاشنیکف به سمت آنها تیراندازی کرد و پس از آن با استفاده از تاریکی شب پا به فرار گذاشت. ماجرای این تیراندازی به مرکز مخابره شد و با حضور نیروهای کمکی، معلوم شد که سرباز وظیفه به‌نام سیدنوید موسوی بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسیده است.

به نقل از همشهری، اما ستوان‌یکم جلیل‌دازه که او نیز هدف اصابت گلوله قرار گرفته بود هنوز نفس می‌کشید و به همین دلیل به بیمارستان گناوه منتقل و تحت درمان قرار گرفت. درحالی‌که تلاش پزشکان برای نجات مأمور مجروح ادامه داشت، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عامل این تیراندازی به نتیجه رسید و معلوم شد که وی یک مجرم سابقه‌دار است که سوابق متعدد کیفری در پرونده‌اش به ثبت رسیده و بارها دستگیر و زندانی شده است. در این شرایط جست‌وجو برای شناسایی مخفیگاه وی ادامه یافت تا اینکه کارآگاهان موفق شدند پس از گذشت ۲۴ساعت از حادثه، مرد جنایتکار را دستگیر کنند و وی پس از اعتراف به تیراندازی به سمت مأموران پلیس، با صدور قرار قانونی راهی بازداشتگاه شد. اما درحالی‌که عامل جنایت دستگیر شده بود صبح ۱۲فروردین از بیمارستان خبر رسید که مأمور مجروح نیز بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است. به‌گفته سرهنگ جهانبخش طهماسبی، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان بوشهر، تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.