آخر هفته جنایی پایتخت با دو قتل

آخر هفته پایتخت با ۲ حادثه مختلف همراه بود که باعث مرگ ۲جوان شد و حالا تحقیقات کارآگاهان جنایی پایتخت برای رازگشایی از این دو معما آغاز شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، عصر چهارشنبه هفدهم فروردین ماه، ماجرای مرگ مرموز جوانی به قاضی محمد وهابی، بازپرس ویژه قتل تهران گزارش شد. متوفی دانشجوی ٢۴ساله‌ای بود که برای تحصیل از شهرستان به تهران آمده و در آپارتمانی به تنهایی زندگی می‌کرد. جسد او در اتاق خواب افتاده بود و بیش از ۲ روز از مرگش می‌گذشت. یکی از بستگان نزدیکش هرچه به او زنگ زده بود تماس هایش بی‌پاسخ مانده و نگران شده بود. به همین دلیل با یکی از همسایه‌های قربانی تماس گرفته و از او خواسته بود که به مقابل خانه جوان دانشجو برود و سراغی از او بگیرد.همسایه نیز به مقابل در خانه قربانی رفته اما هرچه در زده بود، جوابی نگرفته بود. بنابراین از پلیس کمک خواسته و طولی نکشیده بود که مأموران با حضور در محل و ورود به خانه با جسد جوان دانشجو مواجه شده بودند. ماموران متوجه شدند که قربانی فردی تراجنسی بود و همسایه‌ها همیشه او را درحالی دیده بودند که لباس زنانه به تن داشت. در این شرایط جسد با دستور بازپرس جنایی تهران به پزشکی قانونی انتقال یافت تا مشخص شود که آیا دانشجوی جوان به قتل رسیده یا دست به‌خودکشی زده است.

به نقل از همشهری، دومین حادثه مرگبار بامداد پنجشنبه هجدهم فروردین رقم خورد. آن روز زنی با ١١٠ تماس گرفت و از قتل مردی در یکی از بوستان‌های جنوب تهران خبر داد. پس از این تماس مأموران راهی آنجا شدند و در آنجا چشم‌شان به جسد خونین مردی جوان در میان شمشادها افتاد. ماجرا به قاضی محمد وهابی، کشیک جنایی تهران اطلاع داده شد و تحقیقات در این‌باره آغاز و معلوم شد که جسد متعلق به مردی حدودا ۴٠ساله بوده که با ضربات چاقو به قتل رسیده است. از طرفی حدود ۶ساعت از مرگ او می‌گذشت و گوش چپ و ۴انگشت دست راست مقتول نیز بریده شده بود و نشان می‌داد که او قبل از قتل با قاتلش درگیری شدیدی داشته است. مأموران اما هیچ مدرکی به‌دست نیاوردند که هویت مقتول را فاش کند.

آنها در ادامه سراغ زنی رفتند که قتل را به پلیس گزارش کرده بود. او گفت: من از آن حوالی می‌گذشتم که صدای مشاجره دو مرد را شنیدم. به‌نظر می‌رسید با زبان عربی صحبت و دعوا می‌کردند. به راهم ادامه دادم و وقتی برگشتم چشمانم به لکه‌های خونی افتاد که روی زمین وجود داشت. رد خون را گرفتم و به جسد مردی میان شمشادها رسیدم. وحشت کردم. او همان مردی بود که چند دقیقه قبل‌تر صدای مشاجره وی را با مرد دیگری شنیده بودم.
تیم جنایی در ادامه به جست‌و‌جو در اطراف پرداختند اما کسی مقتول را نمی‌شناخت.با دستور قاضی جنایی جسد او به پزشکی قانونی انتقال یافت و تیمی از مأموران پلیس آگاهی تهران ماموریت یافتند تا ابتدا هویت مقتول را فاش کنند و سپس قاتل او را به دام اندازند تا انگیزه او از این جنایت هولناک فاش شود. این در حالی است که با توجه به نحوه جنایت این فرضیه مطرح شده که انگیزه قاتل فراری انتقام‌جویی شخصی بوده است.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.