حمله مجدد احمدی‌نژادی‌ها به ولایت فقیه!

روحانی نزدیک به احمدی نژاد ضمن رونمایی از منشور دولت بهار و انتقاد از نظام جمهوری اسلامی، شدیدا به اصل ولایت فقیه حمله کرد!

 

به گزارش سرویس خبر ویژه تازه نیوز، اخیرا یکی از روحانیون و نظریه پردازان نزدیک به احمدی نژاد و از نیروهای اصلی جریان انحراف طی سخنانی به اصل ولایت فقیه حمله کرده و گفته که عده‌ای می‌گویند خدا یک نفر را به عنوان آقا بالاسر شما انتخاب می‌کند، ما این را قبول نداریم.

وی که در جمع حامیان انتخاباتی احمدی نژاد صحبت می‌کرده، افزوده: حاکمیت معتقد است، جمهوریت آغاز راه است برای اینکه قدرت را از شاه بگیرند و به فقیه بدهند! ولی بعدش دیگر مردم بروند کنار، بشود حکومت دینی، حتی در رسانه‌ها شنیدم که ما رئیس جمهور می‌خواهیم چه کار! اصلا ما رئیس قوه قضائیه می‌خواهیم چه کار؟ یک رهبر باشد و مابقی کارگزار. او بگوید بقیه گوش دهند، این تفکر خیلی وحشتناک است، و از سلطنت هم بالاتر است!

وی در تببین منشور دولت بهار، نظام اسلامی را متهخم به سوء استفاده از دین کرده و گفته: اندیشه بهار، دین را در موضع صحیح خود قرار می‌دهد؛ چرا که دین آمده است تا انسان‌ها را رشد دهد نه انسان‌ها را متوقف کند. می‌توان با چیز‌های خوب بیشترین ظلم را کرد، عملا با دین بدترین ظلم به بشر شده است!

این روحانی جنجالی ادامه داده است که آن چیزی که احمدی نژاد در تفکر بهار دنبال می‌کند انقلاب است نه نظام، هیچ جا احمدی نژاد نقد انقلاب ندارد ولی از نظام انتقاد دارد.

وی ضمن زیر سؤال بردن قانون اساسی، به تمجید از منشور اخلاقی بهار پرداخته و گفته که ما دنبال ایجاد یک حرکت مردمی کامل هستیم چون انقلاب اسلامی درست است که یک حرکت مردمی بود، ولی کامل نبود و ما قصد داریم با این منشور کاملش کنیم.

شنیده‌ها حاکی است که احمدی نژاد برای انتخابات 1400 تدارک سنگینی دیده که هم خودش و هم برخی وزرا و نزدیکانش برای ثبت نام و حضور انتخاباتی برنامه‌ریزی کرده‌اند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.