مهاجم لالیگایی مدنظر نکونام را بشناسید +عکس

استقلال برای تقویت خط حمله خود در فصل پیش رو روی یک مهاجم اسپانیایی دست گذاشته است.

به گزارش تازه‌نیوز، صحبت‌های جواد نکونام پس از بازی دوستانه برابر پیکان و انتقاد او از روند فعالیت‌های باشگاه در فصل نقل و انتقالات این باشگاه را در کانون توجه قرار داده و همه در انتظار شروع دوباره تحرکات نقل و انتقالات آبی‌ها هستند.

سرجی انریک آملیه، مهاجم ۳۳ ساله که فوتبالش را از رده‌های سنی مایورکا آغاز کرده، پس از حضور در تیم دوم این باشگاه، سیزده سال قبل به تیم اصلی مایورکا پیوست و به مرور با قراردادهای قرضی راهی باشگاه‌هایی چون رکرتیوو هوئلوا و آلارکون شد تا در نهایت با انتقالی دائمی در سال ۲۰۱۳ به نومانسیا پیوست.

دو فصل حضور در این باشگاه با شهرت بیشتر برای او همراه شد تا در سال ۲۰۱۵ راهی ایبار شده و به مدت شش فصل در این تیم توپ زد.

در همین مقطع زمانی و پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، این بازیکن به بالاترین ارزش‌گذاری تقریبی رسید و قیمتی ده میلیون یورویی در مارکت لالیگا پیدا کرد اما با پاسخ منفی به پیشنهادات در ایبار ماندنی شد.

این مطالب را هم ببینید:

به نقل از ورزش‌سه، نکته جالب توجه در خصوص انریک، همبازی شدن او با امیر عابدزاده در لالیگا دو و در قالب تیم پونفرادینا بود. انریک در نهایت در ابتدای تابستان گذشته به رئال اوویدو پیوست و پس از یک فصل بازی برای این تیم، اکنون به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند به تیمی جدید بپیوندد.

این مهاجم که دو بازی برای تیم جوانان اسپانیا هم انجام داده، در مجموع ۱۹۲ بازی خود در لالیگا، ۳۴ گل و ۲۵ پاس گل به نام خود ثبت کرد تا آمار تقریبی هر چهار بازی یک تاثیرگذاری مستقیم را به ثبت برساند.

البته آمار او در لالیگا دو بهتر بوده و موفق شده در ۱۹۰ بازی، ۴۹ گل و ۱۵ پاس گل به جا گذاشته و آمار هر ۲۳۰ دقیقه یک تاثیرگذاری را به نام خود کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.