اعتبار فردوسی‌پور بیشتر از صدا و سیما است!

دعوت جالب کنفدراسیون آسیا از عادل فردوسی‌پور و عدم صدور ویزا برای عوامل تلویزیون، خبرساز شد.

به گزارش تازه نیوز، اتفاقات عجیب پیرامون بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا، جنجالی شده است. خبر دعوت از فردوسی‌پور و عدم صدور ویزا برای عوامل سازمان صداوسیما، شاید جنجالی‌ترین خبر 24ساعت گذشته باشد.

مهدی امیر‌پور، روزنامه‎نگار ورزشی درباره این اتفاقات، توئیت جالبی زده است. عادل فردوسی‌پور جمعه به قطر می‌رود تا فینال لیگ قهرمانان آسیا را در لایو اکانت اینستاگرام AFC گزارش کند. از آن سو ‎میثاقی، مجری رسمی صداوسیما به خاطر اینکه شبکه سه حق پخش بازی را نخریده، نتوانست ویزای قطر را بگیرد. اعتبار یک نفر از سازمان ۴۸هزارنفره صداوسیما بیشتر است؟

صداوسیما چطور لایی خورد؟

اتفاقات 48 ساعت گذشته قطعا یک بازنده بیشتر ندارد؛ صداوسیما. وقتی یک مجری از اجرا و گزارش، محروم می‌شود اما یک سازمان بین‌المللی او را دعوت می‌کند برای گزارش فینال. عادل فردوسی‌پور درباره سفرش به قطر گفته: به دعوت ای‌اف‌سی و برای گزارش بازی فینال می‌روم که از اینستاگرام رسمی ای‌اف‌سی به صورت زنده پخش خواهد شد و از این بابت خوشحالم که می‌توانم این مسابقه را برای مردم گزارش کنم.

او در ادامه در واکنش به برخی شایعاتی که در برخی کانال‌های تلگرامی درباره مذاکره این مجری و برنامه‌ساز مطرح تلویزیون با شبکه فارسی‌زبان مطرح شده بود گفت: با هیچ شبکه فارسی‌زبان خارج از کشور قصد مذاکره ندارم و قبلا هم گفتم که در شبکه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور قصد فعالیت ندارم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.