اسرائیل: صدها فلسطینی مرتبط با حماس بازداشت شدند +عکس

روز پنجشنبه عکس‌هایی از مردانی دست‌بند زده شده و بدون لباس در شبکه اجتماعی همرسانی می‌شد که گفته می‌شد از شبه‌نظامیان بازداشت‌شده حماس هستند.

به گزارش تازه‌نیوز، دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل تایید کرد که در روزهای گذشته تعداد زیادی از شبه‌نظامیان حماس خود را تسلیم کرده و صدها تن از آنها بازداشت شده‌اند.

به نقل از عصر ایران به نقل از دویچه وله؛ روز پنجشنبه عکس‌هایی از مردانی دست‌بند زده شده و بدون لباس در شبکه اجتماعی همرسانی می‌شد که گفته می‌شد از شبه‌نظامیان بازداشت‌شده حماس هستند.

هاگاری با این که  نیروهای اسرائیلی امروز ده‌ها مرد فلسطینی را در نوار غزه بازداشت کرده‌اند، گفت که محلات جبالیه و شجاعیه در شمال نوار ساحلی غزه “کانون اصلی”  تروریست‌ها است و “ما با آنها می‌جنگیم”.

او با اشاره به پنهان شدن نیروهای حماس در تونل‌ها افزود: « آنها در زیر زمین پنهان شده‌اند و بیرون می‌آیند و ما با آنها می‌جنگیم. آنهایی که در این مکان‌ها بوده و حالا  از برخی ساختمان‌ها و تونل‌ها بیرون بیایند، ما بررسی می کنیم که چه کسی با حماس مرتبط است و چه کسی نه. ما همه آنها را دستگیر می‌کنیم و بازجویی می‌کنیم.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.