جمیله علم‌الهدی نگران سازش با اسرائیل شد

جمیله علم‌الهدی گفت: من نگرانم که دوباره خط سازش با اسرائیل شکل گیرد.

به گزارش تازه‌نیوز، ایسنا نوشت: جمیله علم‌الهدی روز ۱۲ خرداد در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، ضمن تشکر از حضار برای بزرگداشت شهید جمهور، اظهار کرد: از یکشنبه در کلاس‌های درس حاضر شدم فقط به این دلیل که جناب رئیس‌جمهور هیچ گونه تعطیلی و عقب‌افتادگی کلاس درس و دانشگاه را نمی‌پذیرفت. امروز هم برای احترام به فضای مقدس دانشگاه خدمت شما حاضر شدم.

عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه من نگرانم که دوباره خط سازش با اسرائیل شکل گیرد، عنوان کرد: پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، ما می‌توانستیم جلوی سازش با اسرائیل را بگیریم، اما جریان‌های سیاسی نابالغ اجازه این کار را ندادند. همواره باید به جریان مقاومت خونی تازه تزریق کرد. روزهای آینده، روزهای سخت مقاومت است و ما باید حماسه بیافرینیم.

علم‌الهدی با بیان اینکه هر چند وقت یکبار انقلاب اسلامی با خون شهدا دوباره تازه و سرزنده می‌شود، گفت: غزه همچنان در آتش می‌سوزد. جریان مقاومت همچنان دست‌تنهاست. میهمانانی که از کشورهای دیگر آمده بودند، بیان می‌کردند که یکی از حامیان خود در جبهه مقاومت را از دست دادند، اما من به آن‌ها این تضمین را دادم که تا زمانی که مقام معظم رهبری هستند و انقلاب اسلامی پابرجاست، جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.