سخنان تاثیرگذار پزشکیان در پایان مناظره چهارم/ من پزشک قلب هستم و می‌خواهم به قلب شما آرامش دهم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت:من تانک، نقطه‌زن، غلط‌انداز و لاف‌زن نیستم من خاک پای شما مسعود پزشکیان هستم.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرآنلاین، مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در بخش پایانی مناظره به جمع بندی نظرات خود پرداخت.

اهم پاسخ‌های پزشکیان به شرح زیر است:

*در این زمان فرصت برای جواب دادن ۴ نفر به یک نفر و ۵ دقیقه در مقابل ٢٠ دقیقه را ندارم، امیدوارم برادران تا پایان بمانند تا اشکالی نداشته باشد.

* مردم عزیز ایران، مبنای سیاست خارجی من همان اصل حکمت، عزت و مصلحت است اما این اصول سه گانه با سایر نامزدها متفاوت ‌است، من حکمت و مصلحت را وسیله‌ای برای رسیدن به عزت می‌دانم و عزت را در بهبود زندگی شما جستجو می‌کنم.

*برای من سیاست خارجی یعنی هم ارتقای جایگاه و امنیت ایران در جهان و هم تامین رفاه و آسایش برای تک تک ایرانیان. سیاست خارجی را فرصتی برای داخل کشور می‌دانم.

* من سیاست خارجی را توقف موج مهاجرت و ایجاد تشویق برای ماندن در دل جوانان می‌دانم.

*من می‌خواهم والدین ایرانی هر نوروز در کنار فرزندان و نوه‌هایشان باشند و خاطرات شیرین بسازند نه اینکه پشت پنجره‌های سرد تبلت و موبایل‌ها دستی تکان دهند و در سکوت تنهایی و دلتنگی بمانند.

*سیاست خارجی در دولت من فرو نشاندن موج مهاجرت و فراهم کردن بازگشت ایرانیان خارج از کشور به وطن است، برای ثبات اقتصادی و آرامش روانی برای ایرانیان می‌خواهم و تلاش می‌کنم ایرانیان بدون اضطراب بتوانند برای زندگی خود برنامه‌ریزی کند.

*ای مردم دوست داشتنی! من تانک نیستم! من نقطه‌زن و لاف‌زن نیستم! من خاک پای مردم ایران، من مسعود پزشکیان هستم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.