ظریف: اجازه نخواهیم داد دروغ بر کشور حاکم شود/ ما اکثریت هستیم به این شرط که پای صندوق رای برویم

یقینا مردم فرق میان پزشکیان که مخالف فیلترینگ است با کسانی که فضای مجازی را فیلتر کرده‌اند و خودشان فیلترشکن می‌فروشند به خوبی می‌دانند.

به گزارش تازه‌نیوز، عضو ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان گفت: همه ناراحتی‌ها، دلخوری‌ها و نارضایتی‌های اجتماعی تنها با حضور در پای صندوق‌های رأی درمان و رفع می‌شود.

به نقل از ایرنا، محمدجواد ظریف شامگاه سه‌شنبه در جمع هواداران مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در سالن هلال احمر شهر زنجان با تاکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد دروغ بر کشور حاکم شود و عده‌ای با آمارسازی، دروغ به خورد ملت بدهند، افزود: ما دنبال رو راه شهدا هستیم که برای آزادی و استقلال کشور جان خود را فدا کردند و ما هیچگاه بر روی آزادی و استقلال کشور معامله نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد: مردم بزرگترین نماد توانمندی کشور هستند و این مردمند که ایران را حفظ و در برابر فشارها و تحریم ها مقاومت کردند و قطعا اینبار نیز در پای صندوق های رای مشارکت حداکثری خواهند داشت.

ظریف افزود: حضور مردم در پای صندوق های رای در سال ۹۲ و ثبت مشارکت ۷۳ درصدی در انتخابات به ما قدرت داد و یقین دارم شرکت مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در روز جمعه نیز دوباره این قدرت را به ما خواهد داد.

ظریف با بیان اینکه نباید مردم را محدود و تحریف کرد چون مردم ایران شایسته احترام و عزت هستند، خاطرنشان کرد: مردم،‌ قهرمان، پیروز و دیپلمات واقعی هستند و یقین دارم اجازه نخواهند داد گروهی مزد بگیر در خارج از مرزها این چنین القا کنند که فرقی نمی کند چه کسی در پاستور بنشیند، بلکه قطعا فرق می کند.

وی در تبیین این موضوع،‌ تاکید کرد: وقتی خاتمی رییس جمهور شد مورد احترام جهان بود و تا زمان ریاست جمهوری او هیچ تحریمی بر این کشور اعمال نشد.
وزیر سابق امور خارجه ایران ادامه داد: به سخن کسانی که برای نگهداشتن مردم در خانه در روز انتخابات مزد می گیرند گوش نکنیم و قطعا مردم هرگز به این وطن فروشان گوش نخواهند کرد و آنها آرزوی جدا کردن مردم از دولتشان را به گور خواهند برد.

ظریف ادامه داد: دولت آینده با پشتیبانی مردمی، حق مردم را خواهد گرفت و اجازه نخواهد داد تحریم ها ادامه پیدا کند و ایرانی در جهان تحقیر شود.
وی افزود: ما نیازمند نامزدهای اجاره ای و دلال سیاسی نیستیم که هر دفعه به عرصه انتخابات وارد و خارج می شوند و پست و مقام می گیرند.

ظریف اضافه کرد: ما نیازمند رجل سیاسی واقعی مثل پزشکیان هستیم و با هم می گوییم که همراه شو عزیز تنها نمان، کین درد مشترک هرگز جدا جدا درمان نمی شود.
وزیر سابق امور خارجه ایران ادامه داد: مردم فرق پزشکیان تخصص گرا، پاکدست و معتقد به قدرت دختران و زنان را با چهار کاندیدای دیگر به خوبی می‌دانند و یقینا فرق میان پزشکیان که مخالف فیلترینگ است با کسانی که فضای مجازی را فیلتر کرده‌اند و خودشان فیلترشکن می‌فروشند به خوبی می‌دانند.

ما اکثریت هستیم به این شرط که پای صندوق رای برویم

وی گفت: ما اجازه نخواهیم داد دوباره زمانی برسد که گوشت از ۱۰۰ هزار به ۷۰۰ هزار تومان برسد و گروهی از خون شهدا ارتزاق کنند.
ظریف با بیان اینکه ما برای همه نامزدهای ریاست‌جمهوری احترام قائل هستیم، افزود: فرصت انتخاب واقعی ما روز جمعه بوده و ما اکثریت هستیم به این شرط که پای صندوق رای برویم و اجازه ندهیم در این کشور قدرتمند که تمامی توانمندی‌های جغرافیایی، فرهنگی و تمدنی را دارد کسی میان خانواده‌اش شرمنده باشد، اگر پای صندوق نرفتیم باید خودمان را شماتت کنیم.

مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند که فعالیت انتخاباتی‌شان طبق مقررات از زمان اعلام اسامی آنان توسط وزارت کشور آغاز شد و تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرآیند اخذ رأی یعنی ساعت هشت صبح روز پنجشنبه هفتم تیر ۱۴۰۳ پایان می‌یابد.
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.