به عباس آخوندی در شبکه ۱ توهین کردند؛ در شبکه ۲ توضیحاتش را پخش کردند‍!

توضیحات وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم در پاسخ به برخی مطالبی که توسط یکی از نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در جریان دومین مناظره تلویزیونی در خصوص وی مطرح شد، از صداوسیما پخش شد.

به گزارش تازه‌نیوز، ویدئوی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم در پاسخ به برخی مطالبی که توسط یکی از نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در جریان دومین مناظره تلویزیونی نسبت به وی مطرح شد، شامگاه سه شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ از برنامه تلوزیونی زمانه که ویژه برنامه شبکه دو سیما با محوریت موضوع انتخابات ریاست جمهوری است، پخش شد.این درحالیست که تهمت زده شده به آخوندی در جریان مناظره انتخاباتی در شبکه یک بیان شده بود.

به نقل از ایسنا، توضیح آخوندی در ویدئویی که از این برنامه تلوزیونی پخش شد، به شرح زیر است:

«با عرض تسلیت مجدد به خانواده جانباختگان حادثه قطار هفت خان سمنان و ملت شریف ایران، با توجه به نسبت ناروایی که یکی از نامزدهای انتخاباتی در مناظره‌ها به اینجانب داد من می‌خواهم از حقوق سیاسی خودم و ملت ایران دفاع کنم؛ با توجه به اینکه در مدت ۴۵ ثانیه امکان توضیح کافی نیست، قاعدتاً این توضیح کافی را در یک برنامه مستقلی در شبکه اجتماعی خودم منتشر خواهم کرد.»

در پی درخواست عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم جهت تخصیص فرصت برای پاسخگویی به برخی مطالبی که یکی از نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در جریان دومین مناظره تلویزیونی نسبت به وی مطرح کرد، ستاد انتخابات صداوسیما فرصتی ۳۰ الی ۴۵ ثانیه‌ای برای او تعیین کرد.

در جریان برگزاری دومین مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در شامگاه پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳، برخی از نامزدها به طرح اظهارات و ادعاهایی درباره وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم پرداختند که طرح این اظهارات با واکنش مجری و گرداننده این مناظره مواجه شد.

مهدی خسروی که گرداننده و مجری این مناظره تلویزیونی بود، در واکنش به اظهارات این نامزدها یادآور شد که در صورت طرح مطلب و ادعا درباره افراد غایب در این مناظره، افراد نامبرده می‌توانند، در چارچوب همان برنامه، به اظهارات مطرح شده پاسخ دهند.

بر همین اساس نیز عباس آخوندی طی نامه‌ای به پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما به دلیل طرح نام و انتساب مطالبی به وی از سوی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خواستار تخصیص زمان جهت پاسخگویی شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.