نحوه نوشتن بیو اینستاگرام | آموزش اینستاگرام برای کسب و کارها

در این مقاله از آموزش اینستاگرام برای کسب و کارها، نحوه نوشتن بیو اینستاگرام را توضیح داده ایم که چگونه بیوی صفحه خود را به صورت حرفه ای بنویسید.

با این که بیو بخش کوچکی از فعالیت شما را در صفحه کسب و کارتان پوشش می دهد؛ اما نباید از اهمیت آن غافل شد. یکی از نکات مهم در آموزش اینستاگرام نحوه بیو نویسی است. نوشتن بیو با دانستن نکاتی که در این مقاله بررسی کرده ایم، چندان دشوار نیست. برای یادگیری بیشتر با نحوه نوشتن بیو با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

چرا در آموزش اینستاگرام به بیو توجه ویژه ای می شود؟

به نقل از سایت مرکز فروش 24، به داشتن بیویی حرفه ای در آموزش اینستاگرام توجه ویژه ای می شود. همه با بیو اینستاگرام آشنا هستیم و به همین دلیل تنها بخشی از نکات مرتبط با آن را توضیح می دهیم که مهم تر است. بیوها در اینستاگرام محدودیت کاراکتر دارند و تنها می توان از 150 کاراکتر در آن استفاده کرد.

شما باید بیو را به عنوان کارت ویزیت یا تابلو کسب و کار خود در نظر بگیرید. باید تنها در 150 کاراکتر مخاطبین را جذب صفحه تان کنید و در مورد کسب و کار خود توضیح دهید. بیو برای کسب و کارها اهمیت بسیار بیشتری نیز دارد. مخاطبین اگر صفحه بیو کسب و کاری را بدون متن ببینند، به این صفحه اعتماد نخواهند کرد. به همین دلیل برای جلب توجه و اعتماد مخاطب هم که شده، باید در آموزش اینستاگرام تان به نحوه نوشتن بیو نیز توجه داشته باشید.

در بیو چه بنویسیم؟

این که در بیو اینستاگرام چه بنویسید، بر عهده خودتان است. با این حال در آموزش اینستاگرام به شما نکاتی انتقال داده می شود که به شما در این مسیر کمک می کند. استفاده از این نکات باعث خواهد شد که بیو بهتری بنویسید. در ادامه به پیشنهادهای ما برای نوشتن بیو توجه کنید:

حوزه کاری تان چیست؟

در همان ابتدای بیو تکلیف مخاطبین خود را مشخص کنید. مخاطب با خواندن حوزه کاری تان در بیو تشخیص می دهد که جزئی از مخاطبین هدف شما است یا خیر.

خودتان را توصیف کنید

در بیو خودتان را توصیف کنید. با عنوان کردن مهارت ها و تجربه هایتان در حوزه کاری تان، مشخص می شود که به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت کرده اید. متاسفانه در دوره های آموزش اینستاگرام حتی با تاکید بر این موضوع برخی از کسب و کارهای معتبر این نکته را رعایت نمی کنند. در صورتی که باید به طور دقیق مشخص شود که چه حرفه و مهارت هایی دارند که آن ها را از سایر رقبا متمایز کرده.

برای مثال یک مربی بدن سازی در بیو خود از عناوین قهرمانی خود می نویسد و نسبت به مربی که با جایزه های بیشتر و بدون بیو، نتیجه بهتری می گیرد.

به سرگرمی های خود اشاره کنید

در بیو خود به سرگرمی ها و علایق تان اشاره کنید. مخاطبین این گونه احساس صمیمیت بیشتری با شما خواهند کرد. متاسفانه برخی از مخاطبین یادشان می رود که پشت حساب کسب و کارها نیز انسانی با علایق و سرگرمی های مخصوص خود نشسته. اگر می خواهید این حس از بین برود، کمی در مورد شخصیت خودتان بنویسید.

کلمات کلیدی را در بیو بنویسید

با توجه به حوزه کاری خود، از کلمات کلیدی که مرتبط با هدف تان است را در بیو بنویسید. این گونه مخاطبین هدف بهتر شما را شناسایی می کنند و هدف کسب و کارتان نیز مشخص خواهد شد.

به طور کلی در این مقاله سعی کرده ایم که نحوه بیو نویسی حرفه ای را با ذکر چند نکته ساده آموزش بدهیم. اگر می خواهید بیشتر با نحوه بیو نویسی و سایر نکات مرتبط با آموزش اینستاگرام آشنا شوید، به سایت مرکز فروش 24 مراجعه کرده و از آموزش های شان بهره ببرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.