اهالی کوی فرهنگ و هنر اینک نوبت شماست؛ محمدعلی موحد آمده

حجت الله ایوبی مدیرعامل بنیاد شمس تبریزی و مولانا حمایت قاطع خود را از دکتر مسعود پزشکیان اعلام کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از اعتماد، حجت الله ایوبی مدیرعامل بنیاد شمس تبریزی و مولانا که نماینده مصطفی پورمحمدی نامزد پیشین ریاست جمهوری دولت چهاردهم  بود ، حمایت قاطع خود را از دکتر مسعود پزشکیان اعلام کرد و نوشت:

می آییم برای ایران به احترام جانِ جانان محمد علی موحد

مردم ایران، اهالی فرهنگ و هنر

از پرده برون آیید. دیوار سکوت را بشکنید. به میدان بیایید. فرمان رسید. ندا آمد از جانِ جانان. آن مرد آمد. با آن نگاه پرنفوذ و لبخند پر از شهد و شکر همیشگی. آمد تا خوابهای آشفته را پایان دهد. محمدعلی موحد فرمان داد به مهر و درخواست کرد به عشق، از همه مردم ایرا ن، تا به میدان بیایند برای ایران.

ادبیات امروز ما وامدار اوست.  دکان پرشکر شمس و مولانا را مرهون اوییم. موحد کلید فهم مثنوی و دیوان شمس است. ایران امروز مدیون اوست و او نگران ایران . موحد نگران است . او خوابهای آشفته را خوب می شناسد. آینده را می بیند. راه را از چاه به خوبی باز می شناسد.

دیگربهانه ای برای نیامدن نمانده . انتظار دارم اهالی هنر به میدان بیایند و دعوت استاداستادان را لبیک گویند.

اهالی کوی فرهنگ و هنر

اینک نوبت شماست.  همه شما که شاید با خودپیمان سکوت بستید. همه خانه نشین ها. همه شما که از ایران کوچ کردید وروزگار در غربت و سختی می گذارنید. همه شما که آمدید و نا امید شدید. همه شما که آمدید و هزینه های سنگین دادید برای آمدنتان. همه شما که آزرده اید.

استاد موحد از مسعود پزشکیان بوی صداقت شنیده است. او شرایط این روزگار را خطیر می داند.

در خواستم از همه شما بویژه سینماگران عزیز این است که سکوت را بشکنید. به احترام استاد محمدعلی موحد و به عشق ایران بیایید.

بیایید برای ایران و به احترام محمد علی موحد.

حجت الله ایوبی

مدیرعامل بنیاد شمس تبریزی و مولانا

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.