پر درآمد ترین رشته های آرایشگری

با توجه به افزایش تمایل خانم ها به زیبایی و رسیدگی به چهره و ظاهر خود، آرایشگری به یکی از شغل های پردرآمد برای بانوان تبدیل شده است.

اما این حرفه این روزها بسیار گسترده تر از گذشته است و به رشته های متنوعی تقسیم می شود که هرکدام نیازمند گذراندن دوره های تخصصی ویژه ای هستند. بنابراین هنگام انتخاب رشته باید دقت بیشتری به خرج دهید و به هدف و نیاز خود توجه کنید. اگر هدف شما از یادگیری این هنر کسب درآمد است و به دنبال پولسازترین رشته آرایشگری هستید، بهتر است که بازار و جامعه هدف خود را در نظر بگیرید و درباره پر درآمدترین رشته های آرایشگری در ایران و سرتاسر دنیا اطلاعات کاملی را کسب کنید.

پر درآمدترین رشته های آرایشگری

همانطور که می دانید برخی از رشته ها محبوبیت بیشتری در میان خانم ها دارند. هرچقدر نیاز به یک هنر آرایشگری و محبوبیت آن در میان مردم بیشتر باشد، مسلما درآمد آن نیز بیشتر خواهد بود. بنابراین اگر شما در کار خود مهارت لازم را کسب کنید، می توانید از هنر و توانایی خود استفاده کرده و به درآمدهای بالایی برسید. در ادامه پر درآمدترین رشته های آرایشگری را به شما معرفی می کنیم:

رنگ و مش

یکی از محبوب ترین روش ها برای ایجاد تنوع در ظاهر و استایل، تغییر در رنگ موهاست. این تکنیک از گذشته در میان خانم ها طرفدارهای بسیاری داشته است و امروزه نیز یکی از شلوغ ترین لاین های آرایشگری محسوب می شود. این روزها علاوه بر خانم های مسن که برای پوشاندن موهای سفید خود از رنگ مو استفاده می کنند، دخترخانم های جوان نیز تمایل زیادی برای تغییر رنگ موهای خود به رنگ های شاد و فانتزی دارند.

شما در دوره آموزش رنگ و مش رنگ های پایه و ترکیبی و نحوه ترکیب کردن رنگ های مختلف را یاد می گیرید و به جدیدترین تکنیک های رنگ مو مانند هایلایت، آمبره، سامبره، بالیاژ، مش و … مسلط می شوید. اگر در کار خود ماهر باشید، از تکنیک های لازم برای جذب مشتری استفاده کنید، و همیشه به روز باشید، مطمئنا با یادگیری این هنر می توانید به درآمدهای بالایی دست پیدا کنید.

اکستنشن مژه

مژه ها تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی و حالت چشم ها دارند. مژه های بلند، پرپشت، و حالت دار می توانند زیبایی چشم ها و چهره ما را دوچندان کنند. اما متاسفانه همه خانم ها مژه های دلخواه خود را ندارند و برای حالت دادن به مژه های خود از ریمل یا فرمژه استفاده می کنند که در طولانی مدت می تواند باعث آسیب به چشم و مژه ها شود. از طرفی آرایش کردن مداوم وقت زیادی را می گیرید و خانم های شاغل نمی توانند هرروز زمان زیادی را برای آرایش کردن چشم های خود صرف کنند.

بنابراین راه حلی که بتواند به طور دائمی مژه ها را فرم و حالت دهد، می تواند بسیار مورد توجه واقع شود. از این رو بهترین راه برای این دسته از خانم ها اکستنشن مژه یا کاشت مژه است. کاشت مژه روش های مختلفی دارند مانند کاشت مژه کلاسیک، والیوم، نچرال و … که همه آن ها در دوره آموزشی به طور کامل تدریس می شود و شما پس از اتمام دوره می توانید مشغول به کار شوید. نکته مهمی که در این رشته آرایشگری باید مد نظر قرار دهید، دقت و ظرافت بالاست. از آنجایی که شما مستقیما با چشم مشتری سر و کار دارید، بسیار مهم است که صبور باشید و با دقت و حوصله زیاد این کار را انجام دهید.

کاشت ناخن

رشته کاشت ناخن از پرطرفدارترین رشته های آرایشگری محسوب می شود که علیرغم جدید بودن، به سرعت جایگاه خوبی را در میان سایر رشته های آرایشگری به خود اختصاص داد. خانم هایی که ناخن های بدشکل دارند، یا به دلیل ضعف و شکنندگی ناخن های خود نمی توانند آن ها را بلند کنند، می توانند با کاشت ناخن به آرزوی خود برسند و ناخن های زیبا، مقاوم و بلندی داشته باشند.

دوره آموزش کاشت ناخن شما را به طور ویژه با انواع ابزارهای مورد نیاز برای کاشت ناخن آشنا می کند و روش های مختلف کاشت مانند کاشت ناخن پودری، ژله ای، هلویی و … را به شما آموزش می دهد. همچنین شما در این دوره با مدل های مختلف طراحی و دیزاین ناخن آشنا می شوید و می توانید زیباترین طرح ها را روی ناخن های کاشت بلند و کوتاه اجرا کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.