هادی خامنه‌ای: رئیس جمهور همه کاره است/ آخوندی: فرصت را از دست ندهید

سیدحسن خمینی : فردا روز وفاق است و باید اختلافات در دوران رقابت ها کنار گذاشته شده و به هر کسی که رییس جمهور می شود، برای رفع مشکلات کمک شود.

به گزارش تازه‌نیوز، سیدحسن خمینی گفت: امروز را تبدیل به جشن ملی کنیم، فردا روز وفاق است و باید اختلافات در دوران رقابت‌ها کنار گذاشته شده و به هر کسی که رئیس‌جمهور می‌شود، برای رفع مشکلات کمک شود.

به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی بعد از شرکت در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران گفت: بسیار امیدوارم که امروز مشارکت بیشتر از قبل باشد که گزارش ها و نظرسنجی ها هم چنین چیزی را می گوید.

وی با ابراز امیدواری از حضور پرشکوه مردم در انتخابات گفت: امیدوارم مردم با انتخاب یک رییس جمهور قوی بتوانند آینده خود را بهتر بسازند.

وی ادامه داد: رای بالای مردم در اصل مشارکت و شخص رئیس جمهور آینده بسیار اثرگذار است پس شرکت در انتخابات را جدی گرفته و امروز را به جشن ملی تبدیل کنیم.

وی افزود: فردا روز وفاق است و باید اختلافات در دوران رقابت ها کنار گذاشته شده و به هر کسی که رییس جمهور می شود، برای رفع مشکلات کمک شود.

سیدحسن خمینی در پایان از مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کرد و گفت که کارآمدی نظام جمهوری اسلامی مهمترین هدفی است که همه باید دنبال کنند.

قاضی زاده هاشمی: انتخاب رئیس جمهور هم یک حق و هم یک تکلیف است

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی پس از مشارکت در مرحله دوم انتخابات در حسینیه ارشاد تهران در جمع خبرنگاران، بیان کرد: الان اصل ماجرا حضور مردم است. ان شاءالله مردم با قوت آمده و رای دهند. انتخاب رئیس جمهور هم یک حق و هم یک تکلیف است. دولتی که سر کار می آید، رئیس جمهور همه ملت ایران خواهد بود. چه ما به او رای بدهیم و چه رای ندهیم.

هادی خامنه‌ای: برخلاف آنچه می گویند، رئیس جمهور همه کاره است

حجت الاسلام والمسلمین سیدهادی خامنه ای پس از مشارکت در انتخابات در حسینیه ارشاد تهران در جمع خبرنگاران، بیان کرد: آنهایی که رای نمی دهند معمولا شانس را به نفر مخالف خود می دهند و این رای ندادن جنبه مثبت ندارد، بیشتر جنبه های منفی دارد؛ حداقل در این موقعیت که همه دوستان و بزرگان این مطلب را گفتند.

وی اظهار کرد: صد درصد مشارکت مردم در سرنوشت کشور موثر است. رئیس جمهور برخلاف آنچه که می گویند هیچ کاره است، همه کاره می باشد. رئیس قوه مجریه است و وزرا و کارگزاران اجرایی همه تحت نظر و مدیریت آن هستند.

دبیر کل مجمع نیروهای خط امام در ادامه تاکید کرد: نمی شود از این انتخاب بزرگ صرف نظر کرد.

 

آخوندی: فضا برای اعمال اراده ملی فراهم است

همچنین عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی دولت روحانی که برای مشارکت در انتخابات در حسینیه ارشاد حضور پیدا کرده بود، گفت: من فکر می‌کنم که فضا برای اعمال اراده ملی فراهم است. افراد می‌توانند تا حد زیادی مطمئن باشند که اراده، نظر و رای‌شان واقعاً محاسبه می‌شود. بنابراین، باید از این فرصت حداکثر استفاده را کرد و همه باید بیایند و در انتخابات شرکت کنند.

او تاکید کرد: این فرصت را از دست ندهید و سهم خود را در تعیین سرنوشت کشور ایفا کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.