ستاره تیم ملی انگلیس در آستانه پدر شدن است +عکس

جک گریلیش به زودی برای اولین بار پدر می‌شود.

به گزارش تازه‌نیوز، جک گریلیش و ساشا آتوود اعلام کردند که به زودی بچه‌دار خواهند شد. این زوج با انتشار پستی در رسانه‌های اجتماعی این خبر هیجان‌انگیز را با میلیون‌ها طرفدار خود به اشتراک گذاشتند و پیام‌های محبت‌آمیز زیادی دریافت کردند.

ساشا با انتشار تصویری از خود در اینستاگرام نوشت: «نیمی از من و نیمی از تو، مبارک باشد» و گریلیش افزود: «بزرگترین موهبت زندگی». جود بلینگام و هری کین برای آنها کامنت گذاشتند و تبریک گفتند.

ساشا و جک در سنین نوجوانی در مدرسه با هم دوست شدند و از آن زمان باهم در رابطه هستند و به زودی با به دنیا آمدن بچه، خانواده خود را تشکیل می‌دهند. ساشا همواره از جک حمایت کرده و در تمام این سالها کنار او بوده و خودش هم از ۱۳ سالگی به مدلینگ روی آورد و با برندهای مشهوری کار کرد.

گریلیش از ترکیب تیم ملی انگلیس برای یورو ۲۰۲۴ کنار گذاشته شد و این موضوع بسیار او را ناراحت و متحیر کرد و حتی خیلی از هم‌تیمی‌های او نیز از خط خوردن نام گریلیش شگفت‌زده شدند و از مربی توضیح خواستند.

به نقل از خب ر وزشی، در حالی که انگلیس به نیمه‌نهایی یورو رسیده و باید برای رسیدن به فینال نارنجی‌پوش‌های هلندی را شکست دهد، گریلیش به تفریح و سفر می‌پردازد و از راه دور برای تیم کشورش آرزوی موفقیت می‌کند.

جک گریلیش

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.