عدم توقف ساخت هتل۳۰ طبقه؛ به سخنگوی قوه قضائیه اطلاعات اشتباه دادند؟ +عکس

ساخت و ساز هتل ولنجک تهران با وجود اظهارات سخنگوی قوه قضاییه همچنان ادامه دارد و متوقف نشد

به گزارش تازه‌نیوز، دیده‌بان ایران نوشت: اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری ۲۰ شهریور از توقف فعالیت هتل ولنجک خبر داده و در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت پرونده ساخت هتل ۳۰ طبقه در منطقه ولنجک که دیوان عدالت مصوبه شهرداری تهران را در پی گزارش سازمان بازرسی باطل اعلام کرده است، گفت: «در خصوص این هتل با اعلام شکایت سازمان بازرسی در چند محور از منظر اداری تخلفاتی شده بود که مراتب با دو ویژگی اعم از تقاضای ابطال پروانه و دیگر برای ابطال مصوبه کمیسیون ماده ۵ از دیوان عدالت درخواست شده بود رسیدگی‌ها انجام شد. ابطال مصوبه کمیسیون ماده ۵ توسط دیوان عدالت انجام شد و پرونده به شهرداری برای بررسی مجدد اعاده شد. در خصوص پروانه ساختمان نیز پرونده در شعبه اول دیوان عدالت در حال رسیدگی است. همچنین بحث قصور و تقصیر مسئولین مربوطه مطرح است که تعقیب کیفری آنها درخواست شده و در این خصوص پرونده‌ای در دادگستری تشکیل شده است. ساخت این ساختمان طبقاتی تا تعیین تکلیف نهایی متوقف شده است.»

بیشتر بخوانید:

اما مشاهدات میدانی مبنی بر این است که این پروژه به صورت سه‌شیفت در حال ساخت است و علیرغم اعلام ابطال قوه‌قضائیه و حتی تشکیل پرونده کیفری برای افرادی که در این خصوص قصور داشتند، صاحب این هتل از موضع خود کوتاه نیامده و به ساخت و ساز ادامه می‌دهد. اینطور به نظر می‌رسد که اطلاعات دقیقی درباره این پروژه جنجالی به سخنگوی قوه‌قضائیه ارائه نشده است.

حالا باید منتظر ماند و دید در مقابل نادیده‌گرفتن و دهن‌کجی به حکم توقف ساخت و ساز این هتل در محله ولنجک، قوه‌قضائیه با شهرداری، سازنده و دیگر عوامل دخیل در این پروژه برخورد مومنانه پنهانی را در پیش می‌گیرد یا با در دستور کار قراردادن برخورد قانونی و آشکار نشان دهد که همه شهروندان در مقابل قانون برابرند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.