زن جوان خودش را از چنگ مرد مسافرکش‌نما نجات داد

دادیار جنایی تهران دستور دستگیری مردی را صادر کرد که با خودرو امانتی قصد آدم‌ربایی داشت.

به گزارش تازه‌نیوز، چند روز قبل زنی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران از اقدام ناموفق فردی برای ربودن او خبر داد. این زن وقتی مقابل دادیار روحانی‌زاده نشست، گفت: چند روز قبل صبح خواب مانده بودم و تصمیم داشتم با عجله به محل کارم بروم. هرچه منتظر تاکسی گذری و تاکسی اینترنتی شدم بی‌فایده بود و همچنان در تلاش بودم که یک خودروی پژو جلوی پایم ایستاد. فکر کردم مسافرکش است و مسیرم را گفتم.

به نقل از سایت جنایی، این زن ادامه داد: وقتی سوار شدم و بعد از مسافتی راننده تغییر مسیر داد. وقتی به او اعتراض کردم با چاقو تهدیدم کرد. آن موقع بود که فهمیدم یا قصد تجاوز دارد یا می‌خواهد دزدی و زورگیری کند، به همین دلیل با او درگیر شدم. با پا ضربات پیاپی به در ماشین زدم و در باز شد. خودم را از خودروی در حال حرکت پایین انداختم. مرد راننده برای لحظاتی ماشین را متوقف کرد و من با استفاده از گوشی‌ام از پلاک خودرو عکس گرفتم. راننده با تصور اینکه من جانم را از دست دادم، فرار کرد. بعد از آن مردم و رهگذران مرا که زخمی شده بودند به مرکز درمانی بردند، الان که حالم بهتر شده شکایت کردم و می‌خواهم آن مرد به سزای اعمالش برسد.

دادیار جنایی پس از شنیدن شکایت این زن دستور شناسایی و دستگیری مالک خودرو را با توجه به شماره پلاکی که شاکی پرونده در اختیار ماموران قرار داده بود، صادر کرد.

با شناسایی مالک مشخص شد او مرد میانسالی است. این فرد وقتی مورد تحقیق قرار گرفت، گفت: آن روز ماشینم دست برادرم بود که مشروب‌خوار است و سابقه شرب خمر هم دارد و تا جایی که می‌دانم در حال حاضر هم تحت تعقیب است. برادرم همان شب ماشین را به من تحویل داد و در مورد کاری که با آن زن کرده بود چیزی به من نگفت. نمی‌دانستم که با خودروی امانتی من اقدام به آدم‌ربایی کرده است.

به این ترتیب، دادیار شعبه اول دادسرای امور جنایی با دستور بازداشت مردی که با خودروی امانتی برادرش اقدام به آدم‌ربایی کرد از ماموران خواست تحقیقات در مورد این پرونده را ادامه دهند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.