تجمع رانندگان تاکسی‌های برقی در مقابل شورا و شهرداری تهران

رانندگان تاکسی‌های برقی امروز دوشنبه دوم مهرماه در اعتراض به عدم تحقق وعده‌های داده شده، بار دیگر در مقابل شهرداری و شورای شهر تهران تجمع کرده و مجددا پیگیر خواسته‌های خود از شهردار و اعضای شورای شهر تهران شدند.

به گزارش تازه‌نیوز، علیرغم برگزاری چندین تجمع از سوی تاکسیرانان دارای تاکسی برقی اما همچنان وعده‌های شهرداری تهران به سرانجام نرسیده و تاکسیرانان با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

به نقل از ایلنا، در آخرین تجمع این تاکسیرانان در مقابل شهرداری تهران، اگرچه وعده‌های جدیدی به تاکسیرانان معترض از سوی شهرداری تهران داده شد اما طبق گفته تجمع کنندگان تا این لحظه به هیچ یک از این وعده‌ها عمل نشده است.

بر همین اساس، تاکسی‌رانان امروز دوشنبه دوم مهرماه در اعتراض به‌عدم تحقق وعده‌های داده شده، بار دیگر در مقابل شهرداری و شورای شهر تهران تجمع کرده و مجددا پیگیر خواسته‌های خود از شهردار و اعضای شورای شهر تهران شدند.

تجمع‌کنندگان در تماس با ایلنا گفتند ما اینجا هستیم تا پاسخ مشخصی از شهردار و رییس شورای شهر تهران دریافت کنیم.

به گفته این رانندگان، در تجمع هفته گذشته به آن‌ها اعلام شد که بجای ۵۰۰ میلیون تومان که طبق تبصره ۱۲ قرار است به تاکسیرانان پرداخت شود؛ ۳۰۰ میلیون تومان از طرف شهرداری به آن‌ها پرداخت شود و ۲۰۰ میلیون تومان باقی‌مانده پس از آنکه دولت این مبلغ را پرداخت کرد، به تاکسیرانان برگردانده شود، اما تا کنون هیچ‌یک از این موارد اجرایی نشده است و هر بار که این رانندگان به شهرداری مراجعه می‌کنند، به آن‌ها گفته می‌شود در دست اقدام است.

به گفته یکی از این تجمع‌کنندگان، برخی از این رانندگان برای تامین پیش پرداخت ۴۰۰ میلیون تومانی خرید این تاکسی‌ها، مجبور شدند پول قرض کنند و الان بعد از گذشته سه ماه، علاوه بر اینکه موعد چک سه قسط اول شرکت خودروساز رسیده است، موعد این چک‌های شخصی نیز رسیده و چک‌های شخص‌شان که برای ۴۰۰ میلیون اولیه صادر شده بود، برگشت خورده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.