ویدئو| قالیباف: بدون کوچک‌ترین مماشات در خصوص حادثه معدن طبس به نمایندگان و مردم ایران گزارش خواهیم داد

رئیس مجلس در نطق پیش از دستور گفت: حق اولیه کارگر کار در شرایط ایمن و استاندارد است و هیچ بهانه‌ای برای زیر پا گذاشتن این حق مسلم وجود ندارد.

به گزارش تازه‌نیوز، رئیس مجلس در نطق پیش از دستور: حادثه معدن طبس عمیقاً قلب ما و ملت شریف ایران را به درد آورده است؛ هیچ کارفرما یا مسئولی حق ندارد هر سطحی از حوادث دردآور این چنینی را اقتضای کار و یا غیر قابل اجتناب بداند.

کمیسیون صنایع مجلس و دکتر نیکزاد به عنوان نماینده ویژه اینجانب به همراه نماینده مردم طبس در میدان بر روند تصمیم گیری ها و فرایند امدادرسانی نظارت نموده و گزارش دقیق از علل وقوع حادثه تهیه خواهد کرد.بدون کوچک‌ترین مماشات در این زمینه به نمایندگان ملت و مردم شریف ایران گزارش خواهیم داد.

آیین نامه ایمنی در معادن مصوب سال ۹۱ زینتی و سوری نیست و باید مو به مو و با دقت رعایت شود.مجلس و قوه قضاییه پاسدار رعایت قانون هستند و در این زمینه سخت‌گیرانه برخورد خواهند کرد.حق اولیه کارگر کار در شرایط ایمن و استاندارد است و هیچ بهانه‌ای برای زیر پا گذاشتن این حق مسلم وجود ندارد.

رئیس مجلس همچنین در نطق پیش از دستور افزود:ایران ترور و کشتار جمعی مردم لبنان در حمله تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی و بمباران منازل مردم بی دفاع را به شدت محکوم می‌کند.رژیم خبیث صهیونیستی ثابت کرده است که بی آبروترین جنایتکار تاریخ تمدن انسانیت است.

تمام اینها در حالیست که عاملان جنایات در کنگره آمریکا و در مقابل چشم مردم جهان ایستاده تشویق می‌شوند تا تمام ارزش‌های انسانی به سخره گرفته شود.

رژیم صهیونیستی رفتنی است چرا که ظلم پایدار نمی‌ماند و پس از آن مردم جهان آمران و عاملان این جنایات را محاکمه خواهند کرد.

دولت‌های اسلامی باید بیدار شوند اگر برادری بین مسلمانان برای آنها کافی نیست غیرت عربی داشته باشند و قدرت خود را با محور مقاومت هم‌افزا کنند. ماشین کشتار صهیونیستی باید با همراهی تمام کشورها و عدالت‌خواهان جهان به خصوص دولت‌های مسلمان متوقف شود و صلح هرچه زودتر در غزه برقرار گردد.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.