پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ منتشر شد.

به گزارش تازه‌نیوز، در پایان معاملات روز سه‌ شنبه، دماسنج اصلی تالار شیشه‌ای با رشد پرشتاب ۱.۷۱ درصدی، معادل ۳۶ هزار و ۱۱۲ واحد از ارتفاع این شاخص، در سطح دو میلیون و ۱۵۲ هزار و ۶۵۰ واحدی قرار گرفت.

رشد ارتفاع نماگر اصلی بازار سرمایه در حالی اتفاق افتاد که شاخص هم‌وزن به‌‌‌‌ عنوان نشان‌دهنده روند عمومی قیمت شرکت‌های کوچک و متوسط، عملکردی موازی به ثبت رساند و با رشد ۱.۴۴ درصدی (معادل ۱۰ هزار و ۳۲ واحد) در پله ۷۰۵ هشزار واحدی قرار گرفت. پس از مدت‌ها سهامداران شاهد این بودند که شاخص کل، گوی رقابت بر سر رشد بیشتر را از شاخص هم‌وزن ربود و عملکرد بهتری در کارنامه ۳ مهر نمادهای شاخص‌ساز ثبت شد.

معاملات بورس تهران در آینه آمار و ارقام

به نقل از تجارت‌نیوز، تابلو بورس اوراق بهادار تهران، ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی) را در روز سه شنبه بالغ بر پنج هزار و ۵۵۴ میلیارد تومان نشان می‌داد. این تابلو همچنین حجم معاملات روز سه شنبه را ۱۳.۴ میلیارد برگه سهم نشان می‌دهد.

از سوی دیگر، بررسی آمار مالکیت افراد حقیقی در این روز از آهنگ ورود سرمایه آن‌ها به بازار سهام حکایت دارد. شاخص ورود و خروج سرمایه در پایان معاملات روز سه شنبه بورس از ورود ۴۰۶ میلیارد تومانی پول حقیقی به سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی خبر می‌دهد.

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳

جریان معاملات روز سه‌شنبه به گونه‌ای پیش رفت که شاخص‌های اصلی تالار شیشه‌ای کار خود را مثبت آغاز کردند و مثبت به پایان رساندند.

درست هفته پیش بود که در گزارش پیش بینی بورس چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳، صحبت از گرای مثبت وزیر اقتصاد به تالار شیشه‌ای به میان آمد. تحولات سازمان بورس در کنار رویکرد تازه حاکم‌شده بر اقتصاد، چشم‌انداز مثبتی را برای اهالی بازار سرمایه ترسیم کرده است. به همین واسطه، پاییز ۱۴۰۳ با حرکت قدرتمند شاخص کل آغاز شد.

خط مشی جدید تعیین شده توسط عبدالناصر همتی، تاثیر مثبتی بر سنتیمنت معاملات سه شنبه دارد. در راستای پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳، می‌توان انتظار آغاز سبز نماگرهای تالار شیشه‌ای را داشت. در ادامه اما به نظر می‌رسد راه سهام بنیادمحور از نمادهایی که تا کنون عملکرد ضعیفی داشته‌اند، جدا شود و نقش هدایت جریان تقاضا را بر عهده گیرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.