مقام ارشد طالبان به حملات صهیونیست‌ها واکنش نشان داد

یک مقام ارشد حکومت سرپرست افغانستان با توجه به حملات تروریستی رژیم صهیونیستی در بیروت و شهادت شماری از شهروندان لبنان، اعلام کرد که جنایات اسرائیل در لبنان بخشودنی نیست.

به گزارش تازه‌نیوز، ایرنا نوشت: رحمت الله فیضان معاون نمایندگی وزارت امور خارجه طالبان در هرات، در حساب ایکس خود نوشت: ما به اختلاف‌های فقهی و اجتهادی نمی‌اندیشیم، برای ما منافع مسلمان اهمیت دارد. هر جا مسلمان است، برادر ما است.

این مقام حکومت طالبان تاکید کرد: جنایات اسرائیل در لبنان بخشودنی نیست. جامعه جهانی باید برای جلوگیری از جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و فلسطین به سرعت اقدامات مسئولانه‌ای انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

ارتش رژیم صهیونیستی از دوشنبه دوم مهرماه حملات گسترده خود به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرده است و این روند همچنان ادامه دارد. وزارت بهداشت لبنان اعلام کرده که در حملات روز شنبه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف این کشور ۳۳ شهروند شهید و ۱۹۵ نفر دیگر زخمی شدند.

همچنین در حملات جدید رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف لبنان، ۱۳ شهروند سوری و لبنانی به شهادت رسیدند. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از بامداد روز یکشنبه تاکنون در چند نوبت مناطق مختلف لبنان تا مرزهای سوریه را بمباران کردند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.