خواننده مشهور «وان دایرکشن» درگذشت

لیس آرژانتین، لیام پین، خواننده سابق گروه «وان دایرکشن»، شامگاه چهارشنبه ۱۶ اکتبر (۲۵ مهر) پس از سقوط از بالکن اتاقش در طبقه سوم هتلی در بوینس آیرس، جان خود را از دست داد. جسد این خواننده ۳۱ ساله در بیرون هتل پیدا شد

پین که در ولورهمپتون در بریتانیا به دنیا آمد، اولین بار زمانی که در سال ۲۰۰۸ برای برنامه استعدادیابی ITV، The X Factor تست داد، برای ستاره شدن تلاش کرد -، اما Simon Cowell به او گفت که “دو سال دیگر برگردد”.

لیام جیمز پین، خواننده‌ی انگلیسی و عضو سابق گروه مشهور وان دایرکشن، ستاره‌ای بود که با صدای گرم و جذابش میلیون‌ها طرفدار داشت. او که در سال ۱۹۹۳ متولد شد، از همان ابتدای حضور در برنامه‌ی تلویزیونی ایکس فاکتور، استعداد فوق‌العاده‌ی خود را به نمایش گذاشت.

به نقل از فرارو، با تشکیل گروه وان دایرکشن، لیام به همراه دیگر اعضای گروه، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین اعضای گروه much-loved boyband تبدیل شدند. پس از جدایی از گروه، لیام به فعالیت انفرادی خود ادامه داد و با انتشار آلبوم‌های موفق و تک‌آهنگ‌های پرطرفدار، نشان داد که به عنوان یک هنرمند مستقل نیز می‌تواند بدرخشد.

زندگی شخصی لیام نیز همواره مورد توجه رسانه‌ها بوده است. او روابط عاشقانه‌ی متعددی را تجربه کرد و صاحب یک فرزند پسر شد. لیام علاوه بر موزیک، به فوتبال نیز علاقه‌ی زیادی داشت و از طرفداران پر و پا قرص تیم وست برومویچ آلبیون بود.

با وجود موفقیت‌های فراوان، لیام پین در سن ۳۱ سالگی درگذشت. این خبر هنوز به نظر شوکه کننده و مبهم می‌رسد.

علت مرگ لیام پین چه بود؟

به گفته پلیس در بوئنوس آیرس، مأموران در محل حادثه ابتدا با گزارش‌های «مردی عصبی که احتمالاً تحت تأثیر مواد مخدر و الکل بوده است» روبه رو شده‌اند. وقتی به هتل رسیدند، به مقامات گفتند صدای بلندی در حیاط داخلی شنیده شده است. اندکی بعد جسد را در آنجا کشف کردند. از همان لحظه تحقیقات پلیس آغاز شده است. آلبرتو کرسنتی، مدیر خدمات فوریت‌های پزشکی به رسانه‌های محلی گفت که پین ​​”جراحات جدی” دیده است و کالبد شکافی انجام خواهد شد. آقای کرسنتی از پاسخ به سؤالات در مورد شرایط سقوط پین از بالکن خودداری کرد.

وزارت خارجه بریتانیا تایید کرد که با مقامات آرژانتین “در رابطه با گزارش‌های مربوط به مرگ یک مرد انگلیسی” در تماس است. اما تا کنون جزئیات بیشتری ارائه نشده است.

به نظر می‌رسد پین چند ساعت قبل از این حادثه در اسنپ چت پست گذاشته و گفته است: “این روز در آرژانتین، روز خوبی است. ”

هنگامی که خبر مرگ او منتشر شد، هواداران شروع به تجمع در خارج از هتل بوئنوس آیرس کردند همان هتلی که در آن مرگ ناگهان لیام پین اتفاق افتاده و باعث شد پلیس ورودی را مسدود کند. برخی به یاد او شمع روشن کردند.

واکنش سلبریتی‌ها به مرگ ناگهانی لیام پین

مکس جورج، از گروه The Wanted مرگ او را “کاملاً ویرانگر” توصیف کرد.

او در اینستاگرام گفت: در چند سال گذشته از آشنایی شخصی با او لذت بردم و زمان ارزشمندی را با او گذراندم.

اولی مورز، خواننده‌ای که از سال قبل در گروه وان دایرکشن در X Factor حضور داشت، گفت است که “چیزی برای گفتن ندارد”.

او در اینستاگرام خود نوشت: «لیام همان علایق من، همان رویا‌ها را داشت، بنابراین وقتی می‌بینم زندگی او اکنون به پایان می‌رسد، درحالی که به شدت جوان است، من واقعاً برای خانواده او و البته پسرش که حالا پدرش را از دست می‌دهد ناراحت و ویران هستم.

هنوز هیچ یک از هم گروهی‌های پین برای درگذشت او پیامی منتشر نکرده‌اند.

حواشی اخیر زندگی شخصی پین

لیام پین در سال ۲۰۱۶ با شریل تویدی، ستاره Girls Aloud رابطه‌ای شروع کرد و سال بعد صاحب پسری به نام Bear شدند. این زوج در سال ۲۰۱۸ از هم جدا شدند.

اوایل این هفته، مایا هنری، یکی دیگر از شرکای سابق، از طریق وکلای خود به رسانه‌ها گفت که نامه توقف علیه خواننده صادر کرده است.

او در شبکه‌های اجتماعی پستی منتشر کرده بود و او را متهم کرده بود که به طور مکرر با او تماس گرفته است. پین به این اتهامات پاسخی نداد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.