استقلال ۰ – ۳ ذوب‌آهن: ورشکستگی بزرگ!

بدبین ترین هوادار استقلال هم انتظار چنین شکستی را نداشت و تیم سهراب بختیاری زاده با ارائه عملکردی بسیار ضعیف، مغلوب ذوب آهن شد.

به گزارش “ورزش سه”، در دیداری از هفته هشتم لیگ برتر، استقلال با انجام یک بازی فاجعه بار تن به شکست سنگینی داد و ذوب آهن با ارائه نمایشی درخشان، موفق شد با سه گل، از سد تیم سهراب بختیاری زاده عبور کند.

بازی با حملات جسته و گریخته ذوب آهن آغاز شد ولی در ادامه این استقلال بود که ابتکار عمل را در دست گرفت. در دقیقه 11 بود که روی ارسال خوب رامین رضاییان از سمت راست، توپ در محوطه جریمه به گائل کاکوتا رسید که ضربه بسیار بد او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد بود که کاکوتا از سمت چپ وارد زمین بازی شد که ارسال زمینی او از بلانکو عبور کرد. مهاجم آرژانتینی دوباره در محوطه جریمه صاحب فرصت شد که نتوانست از آن استفاده کند. اشتباه جعفری نزدیک بود که منجر به باز شدن دروازه ذوب آهن شود که شایان مصلح توپ را از روی خط برگشت داد.

بلانکو بار دیگر نتوانست دروازه حریف را باز کند که پاس دیدنی رضاییان پیش از آنکه توسط مهاجم خارجی به سمت دروازه جعفری زده شود، توسط فریبرز گرامی راهی کرنر شد. در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقیقه 56 و روی اشتباه عجیب و غریب سامان فلاح و رافائل سیلوا، توپ مقابل مجید علیاری قرار گرفت و او در مصافی تک به تک با خالدآبادی، با شوتی تماشایی به گوشه دروازه، موفق شد گل نخست را به ثمر برساند. استقلال می توانست به گل تساوی برسد که ضربه روی پای بلانکو به تیرک دروازه برخورد کرد.

ذوب آهن یک بار دیگر روی اشتباه مدافعان استقلال به گل رسید. سامان فلاح این بار با پر کردن آفساید، فرصت خوبی را در اختیار امید لطیفی قرار داد و او با استفاده از پاس دیدنی آذرباد، در مصافی تک به تک با خالدآبادی، توانست اختلاف را به عدد دو برساند.

علیاری شب درخشانش را تکمیل کرد. روی پاس در عمق تماشایی رامتین سلیمان زاده، توپ به مجید علیاری رسید و او با یک ضربه چیپ دیدنی، دروازه را برای بار سوم باز کرد. در نهایت نیز این بازی با پیروزی سه بر صفر ذوب آهن به پایان رسید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.