جزئیاتی جدید از پرونده ولی‌الله سیف و احمد عراقچی از زبان سخنگوی قوه قضاییه

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده ولی الله سیف و احمد عراقچی گفت: برای این افراد و هشت متهم دیگر در پرونده‌ای به اتهام اخلال در نظام ارزی محکومیت صادر شده بود که پس از اعاده دادرسی و پذیرش آن در دیوان عالی کشور، پرونده به شعبه «هم عرض» ارجاع شد.

به گزارش تازه‌نیوز، اصغر جهانگیر در نشست خبری امروز گفت: مهمترین موضوع این روزها، حوادثی است که در فلسطین و لبنان و یمن شاهدش هستیم.

به نقل از ایسنا، وی ضمن تسلیت شهادت یحیی سنوار، گفت: مقاومت جانانه ایشان و مردم فلسطین و لبنان نشان داد که مردان حق در حق طلبی و حق گویی لحظه و زمان نمی شناسند. این موضوع نشان می دهد که خط سرخ شهادت هر روز پررنگ تر و عاشقان این مسیر افزون تر و دشمنان رسواتر و خارتر خواهند شد.

جهانگیر گفت: کسانی که در فلسطین هستند حتی آحاد جامعه غیرمسلمان نیز در دست صهیونیست‌ها گرفتارند.

وی افزود: امروز کشور ایران اسلامی  در شرایط خاصی قرار دارد. از یک طرف در اوج وحدت ملی قرار داریم که اوج این اقتدار را رزمندگان سپاه و ارتش درعملیات غرورآفرین وعده صادق یک و دو نشان دادند.

جهانگیر تصریح کرد: دشمن در جبهه‌های نبرد، ذلیلانه و رذیلانه تلاش می کند که با کودک کشی و انتقام کور، جریان مقاومت را به نفع خود تغییر دهد و تلاش می کند با جنگ رسانه‌ای نسبت به ناامید کردن مردم از ادامه مبارزه آنها سوء استفاده کند؛ لذا باید مراقبت کنیم که با قلم وقدم و نقطه نظراتمان آب به آسیاب دشمن نریزیم. هوشیاری اصحاب رسانه در شناسایی نقشه‌های دشمن در ناامید کردن دشمن مهم است.‌

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.