پرسولیس ۲-صفر شمس‌آذر/ تیم گاریدو در ایران سرحال و قبراق است

دیدار دو تیم پرسپولیس و شمس‌‌آذر با پیروزی شاگردان گاریدو به اتمام رسید

اطلاعات‌آنلاین نوشت: تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین در هفته نهم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۱۵ امروز (شنبه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با برتری ۲ بر صفر شاگردان گاریدو به پایان رسید. علی علیپور و وحید امیری گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، میلاد محمدی، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، سهیل صحرایی، میلاد سرلک، وحید امیری، سروش رفیعی، سعید مهری، فرشاد احمدزاده و علی علیپور.

ترکیب شمس آذر: محمدامین رضایی، امیرحسین صدقی، مهدی محمدی، امیرمحمد نسایی، مجتبی فخریان، علی وزیری پناه، صادق آلبوصبیح، هومن ربیع‌زاده، میلاد فخرالدینی، محمدجواد آزاده و علی آزادمنش.

بازی کم نقص با گل زودهنگام پرسپولیس در نیمه اول

موعود بنیادی فر داور این مسابقه در زمان مقرر در سوت خود دمید تا پرسپولیس با استراتژی مالکانه روی توپ و میدان کار را پیش ببرد. سرخ‌ها با استفاده از توانمندی هافبک‌های خود در ارسال پاس‌های صحیح توانستند دقت بالای خو در ایجاد تاکتیک‌های تهاجمی نشان دهند.

سرخ‌ها با برنامه‌ریزی در استفاده از سرعت وینگرهای خود توانستند در نخستین حمله جدی خود به گل اول برسند.

پاس دقیق سروش رفیعی زیر پای سهیل صحرایی مدافع پیش تاخته این تیم نشست تا او با سانتر زمینی خود از جناح راست علی علیپور را در موقعیت تک به تک قرار دهد. مهاجم پرسپولیس ابتدا نتوانست با پای چپ شوت بزند تا بعد از گیر کردن تو، زیر پایش مجبور به چرخش شده و با دیدن دروازه شمس آذر آن را تبدیل به گل کند.

پس از این گل بازی سرعتی و تهاجمی هر دو تیم ادامه داشت تا بازی مهیجی رقم بخورد اما شوت‌های سنگین علیپور و میلاد محمدی دیگر راهبه دروازه شمس آذر پیدا نکرد تا همان یک گل برای برد پرسپولیس در ۴۵ دقیقه ابتدایی کفایت کند.

نیمه دوم و تیر خلاص وحید امیری

دقیقه ۴۶ میلاد فخرالدینی یک موقعیت تک به تک با امیررضا رفیعی را از دست داد و با بی‌دقتی توپ خود را به بیرون زد.

ارسال خطرناک بازیکنان شمس‌آذر را امیررضا رفیعی در دقیقه ۶۹ با نوک انگشتان خود راهی کرنر کرد تا این توپ به موقعیت جدی برای تیم قزوینی تبدیل نشود.

بازیکنان پرسپولیس در دقیقه ۲+۹۰ روی یک ضد حمله سریع دومین گل خود را به ثمر رساندند. در این صحنه ژوائو با یک توپ‌ربایی خوب وحید امیری را با دروازه بان شمس‌آذر تک به تک کرد که امیری با یک چیپ استثنایی و دقیق، به زیبایی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.