رد پیشنهاد پرسپولیس برای ۸ میلیون تومان!

لژیونر شدن به هر قیمتی در فوتبال اروپا نه تنها وجهه بازیکنان ایرانی را مخدوش می‌کند بلکه ممکن است آینده حرفه‌ای یک بازیکن را هم تحت تاثیر قرار دهد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از همشهری‌آنلاین، ایمان سلیمی مدافع فصل قبل تراکتور که در ماه‌های اخیر ۳ بار با پیشنهاد پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی برای حضور در جمع سرخ‌ها مواجه شد در نهایت به لیگ اسلواکی رفت.

انتخاب عجیبی که مشخص نیست هدف این بازیکن این تصمیم چه بوده است. اگرچه گفته می‌شود سلیمی به دلیل رضایتنامه مشروطی که از تراکتور گرفته بود مجبور به حضور در تیمی اروپایی شده است اما آخرین وضعیت پرونده فسخ یکطرفه او رای به حقانیت این بازیکن داده بود.

با این همه اما نکته عجیب در خصوص سلیمی دستمزد ناچیزی است که این بازیکن در اسلواکی دریافت خواهد کرد. گفته می‌شود قرارداد سلیمی با باشگاه جدیدش در اسلواکی ماهیانه ۳ هزار یورو خواهد بود و او برای ۵ ماه حضورش در این تیم ۱۵ هزار یورو دریافت خواهد کرد. رقمی نزدیک به ۸ میلیون دستمزد ماهیانه.

باید دید حضور سلیمی در این باشگاه گمنام فوتبال اروپا به کجا خواهد انجامید اما لژیونر شدن به هر قیمتی در فوتبال اروپا نه تنها وجهه بازیکنان ایرانی را مخدوش می‌کند بلکه ممکن است آینده حرفه‌ای یک بازیکن را هم تحت تاثیر قرار دهد.

2 نظر
  1. ali

    این برای 4 تا بازیه، کمه؟؟؟ نیم فصل قرارداد بسته، لیگشون 12 تیمیه، 18 بازی انجام شده

  2. مهران

    سلام سه هزار یورو ۸۸ میلیون میشه نه ۸ میلیون

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.