تصاویر تلخ از وداع شوهر پرستار شهید سلامت!

تصاویر ثبت شده از وداع خانوادگی با شهید راه سلامت مهشید گودرز، در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شد.

به گزارش تاره نیوز، مهشید گودرز، پرستار شهید مدافع سلامت به خانه ابدی رفت. مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع سلامت، مهشید گودرز با حضور اقوام و برخی مسئولان پزشکی در محوطه مرکز پزشکی ،آموزشی و درمانی لقمان حکیم برگزار شد.

دکتر امیدوار رضائی، رییس مرکز به ایراد سخنرانی و بیان توصیف خصائص اخلاقی و صفات بارز شهیده پرداخت وعنوان داشت مهشید گودرز از پرستارانی بود که با حدود 11 سال سابقه در بخش های مهمی از مرکز حضور داشت و از پرستاران مجرب محسوب می گردید .

وی در ادامه اذعان داشت شهیده مهشید گودرز با شروع اپیدمی کووید-19 به صورت داوطلبانه در بخش مراقبت های تنفسی کرونا مشغول بکار بود و تا اواسط اردیبهشت ماه در این بخش به ارائه خدمت به بیماران حاد تنفسی پرداخت. لیکن بعد از بارداری، وی به بخش مراقبت های ویژه جنرال و مسمومین منتقل شد و سرانجام در تاریخ 24 بهمن ماه در اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان امام علی (ع) کرج دار فانی را وداع گفت .

گفتنی است، پیکر این شهید خدمت پس از برگزاری مراسم در محوطه مرکز و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای وداع با مسئولین و همکاران به بهشت زهرا(س) تهران منتقل و در قطعه شهدای مدافع سلامت به خاک سپرده شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.